Eller hur! Kan man inte på placera ut fettcellerna på vald plats själv?Blir seriöst avis när jag ser folk som inte är modellsmala som ändå har slimmade överarmar Det är vanligt, jag ser dom överallt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Kan man inte på placera ut fettcellerna på vald plats själv?Blir seriöst avis när jag ser folk som inte är modellsmala som ändå har slimmade överarmar Det är vanligt, jag ser dom överallt!
Eller hur! Kan man inte på placera ut fettcellerna på vald plats själv?
Idag; 65,0!!!!Start 69,1 typ i februari-mars
Mål 1; 65
Drömmål, bonusmål 63,9
Grattis!Idag; 65,0!!!!
Jag har verkligen inte förtjänat det i matväg på slutet, men fick ihop 90000 steg + tävlade tre dagar förra veckan, då får man tydligen komma undan med både hamburgare och glass
Jag fortsätter väl och ser om vi landar på drömmålet jag är redo för sommaren!
Blir seriöst avis när jag ser folk som inte är modellsmala som ändå har slimmade överarmar Det är vanligt, jag ser dom överallt!
korsettanvändande
Man går inte ner i vikt av korsett, man formar bara tillfälligt om kroppen.Gaaaanska nöjd ändå med att jag har tappat tre kilo på lika många veckor tack vare korsettanvändande och träning.
Man går inte ner i vikt av korsett, man formar bara tillfälligt om kroppen.
Eller ja, är den såpass hårt snörd att man inte kan äta normala mängder mat så går man ju ner, men det är ju pga strypt matintag i såna fall, så det är nog snarare träningen och en del vätsketapp som gett viktnedgång.
Hur går det för er? Imorgon börjar sommaren på riktigt ju
Jag är inte riktigt vid mitt mål än, men snart så! Jag vill ligga på under 60kg i snitt. Snittvikten har stått ganska stilla de senaste två veckorna, men det är väl inte jättekonstigt med tanke på min dunderförkylning som fortfarande håller i sig så jag kan inte träna. Nu återstår "bara" att bli bekväm vid den här högre vikten, förra sommaren låg jag på 56 men det var uppenbarligen inte hälsosamt för mig.
6/3 - 64,9 kg
13/3 - 63,7 kg (-1,2)
20/3 - 63,2 kg (-0,5)
27/3 - 63,2 kg
3/4 - 63,4 kg (+0,2)
10/4 - 61,5 kg (-1,9)
17/4 - 61,4 kg (-0,1)
24/4 - 61 kg (-0,4)
2/5 - 60,7 kg (-0,3)
8/5 - 60,7 kg
15/5 - 60,4 kg (-0,3)
22/5 - 60,1 kg (-0,3)
31/5 - 59,8 (-0,3)
Helgerna är definitivt det svåraste för mig också, och semester då är varje dag en helgFör mig går det inte bra. Alls. Ingen motivation!! Trillar dit varje helg, och börjar om på noll varje måndag... Wääh.
Inte alls redo för sommaren!
Denna veckan har gått hyfsat hittills iaf.