Jag hatat att vara bipolär.

Livet är så skört så skört. En annan person med bipolär sjukdom har nyligen gått bort i självmord :(
Tacksam för att mitt mående denna gång svänger åt andra hållet och att jag har en bra kontakt med öppenpsyk. Min sköterska ringde i fredags inför helgen för att kolla läget trots att jag meddelat att jag landat lite på nya medicinen och önskade trevlig och lugn helg.
Nåja, sömn får jag men kreativiteten flödar ;)
Också därför jag nämner det här, för att jag vet att buke bryr sig. Det är så mycket bättre med sömnen än när jag startade tråden och min sköterska och jag har som sagt kontakt väldigt ofta för tillfället så behöver jag så finns hjälp endast ett samtal bort (eller ett mail via 1177 som det oftast blir) :)

Livet är så skört så skört. En annan person med bipolär sjukdom har nyligen gått bort i självmord :(
Tacksam för att mitt mående denna gång svänger åt andra hållet och att jag har en bra kontakt med öppenpsyk. Min sköterska ringde i fredags inför helgen för att kolla läget trots att jag meddelat att jag landat lite på nya medicinen och önskade trevlig och lugn helg.
Nåja, sömn får jag men kreativiteten flödar ;)
Också därför jag nämner det här, för att jag vet att buke bryr sig. Det är så mycket bättre med sömnen än när jag startade tråden och min sköterska och jag har som sagt kontakt väldigt ofta för tillfället så behöver jag så finns hjälp endast ett samtal bort (eller ett mail via 1177 som det oftast blir) :)

Vad ledsen jag blir av att höra om den andra personen.

Jag önskar verkigen att du kunde få vara lagom under en lång, lång period, med bra sömn, så lite ångest och oro som möjligt och förstås inget svart hål. Du är så otroligt öppen och medveten om din sjukdom och jag tror att du hjälper många både genom stöttningen för de drabbade att inte känna sig ensammast och som ufon, men också för alla som slipper den här typen av sjukdom som kan få lite större förståelse.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 287
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 113
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Skulle vilja ha lite råd och erfarenheter från er som kanske själva haft en psykos eller en nära anhörig som har det eller kanske jobbar...
2
Svar
20
· Visningar
3 381
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar