athena_arabians
Trådstartare
Jag ser Missia!!
"Jag ser lurvet" eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser Missia!!
"Jag ser lurvet" eller?
Var det inte då du skulle komma o hälsa på mig? Men jag dyker gärna upp på BuketräffJag sörjer faktiskt lite att jag inte kom iväg.
Men Knutte läker superbra och det är skönt.
Sambon drar på fiskeresa v 30 och jag är ensam hemma
@bumpo , en liten spontan buketräff den helgen på U***?
Kanske fler som är sugna?
Var det inte då du skulle komma o hälsa på mig? Men jag dyker gärna upp på Buketräff
Jag är ju kattallergiker så övernattning blir dumt,men jag har ju inte så långt hem,Pisse kan leka med det som går att leka med (av det du har väljer hon katten) och inte dör hon i hundgården hellerBlir svårt då jag har alla jyckar
Men här finns gästrum med dubbelsäng, sonens rum, en extramadrass, soffa i ungarnas tv-rum att slagga i och två liggplatser i soffan nere. Tältplats i trädgården och altan under tak för samkväm.
Hund kan medtagas om den kan turas om att sitta i hundgård/hundstall då jag inte vill släppa ihop Mamma Mu med andra hundar.
Vart i Sverige blir detta isf?Blir svårt då jag har alla jyckar
Men här finns gästrum med dubbelsäng, sonens rum, en extramadrass, soffa i ungarnas tv-rum att slagga i och två liggplatser i soffan nere. Tältplats i trädgården och altan under tak för samkväm.
Hund kan medtagas om den kan turas om att sitta i hundgård/hundstall då jag inte vill släppa ihop Mamma Mu med andra hundar.
Vart i Sverige blir detta isf?
Aah det blir tyvärr för långt bort för migMellan Lilla Edet och Ljungskile.
Västra Götaland
När är v30? Och jaaaaa!Jag sörjer faktiskt lite att jag inte kom iväg.
Men Knutte läker superbra och det är skönt.
Sambon drar på fiskeresa v 30 och jag är ensam hemma
@bumpo , en liten spontan buketräff den helgen på U***?
Kanske fler som är sugna?
Om två veckor När jag ska på Robbie WilliamsNär är v30? Och jaaaaa!
Aaah men det svarar inte på frågan. ge mig datumOm två veckor När jag ska på Robbie Williams
Aaah men det svarar inte på frågan. ge mig datum
Det hjälpte faktiskt tror jagSista veckan i juli
Det hjälpte faktiskt tror jag
Abselutt!VA? Är vi?
28/7-30/7. Fre-sön blir väl bra?När är v30? Och jaaaaa!