Vilka bilder man fårJag fastnade i den där salladen och kom inte loss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka bilder man fårJag fastnade i den där salladen och kom inte loss.
Vilka bilder man får
De fick bända loss mig ur skålen.Vilka bilder man får
När kommer receptboken från Svärdsjöträffarna?
Ska jag börja anteckna?När kommer receptboken från Svärdsjöträffarna?
Ja tack!!Ska jag börja anteckna?
"Svärdsjörecepten - en bukefalistisk samling" är påbörjad.Ja tack!!
"Svärdsjörecepten - en bukefalistisk samling" är påbörjad.
Rub, rödlök, qinoa och 2 sorters cheesecake är noterade. Det var allt hittills va?
Tänkte kolla igenom förra årets tråd också sedan (jag borde städa lägenheten, men det här är roligare )
Oj. Det är ju bara mitt vanliga frukostbröd
Oj. Det är ju bara mitt vanliga frukostbröd
Jag var inte med på träffen, men jag gillar det här ändå.Okej. Känner att jag borde skriva det här, inte i andra tråden. Ni kan ignorera om ni vill - jag dyker upp på nästa träff ändå
Jag har idag deklarerat att jag från och med nu vägrar svara på mina föräldrars tusen frågor gällande var jag befinner mig / vart jag är på väg.
Det gick sådär. De kör med rätt barnsliga motargument, men jag tänker inte ge mig
Så tack återigen för att ni var så snälla i helgen och stort tack till @athena_arabians som fick mig att våga dissa flyttpackningen
Okej. Känner att jag borde skriva det här, inte i andra tråden. Ni kan ignorera om ni vill - jag dyker upp på nästa träff ändå
Jag har idag deklarerat att jag från och med nu vägrar svara på mina föräldrars alla tusen frågor gällande var jag befinner mig / vart jag är på väg.
Det gick sådär. De kör med rätt barnsliga motargument, men jag tänker inte ge mig
Så tack återigen för att ni var så snälla i helgen och stort tack till @athena_arabians som fick mig att våga dissa flyttpackningen
Du glömde cigg och minttu!Särbons recept på rökta räkor:
Öppna en flaska vin och drick lämplig mängd.
Tänd röken.
Drick lite mer vin medans röken blir varm.
Lägg in räkorna med rökved i röken.
Ta en vinpaus.
Ta ut några räkor och låt gästerna smaka om de är lagom varma och har lagom röksmak.
Drick lite mer vin och ät räkor.
Du glömde cigg och minttu!
Okej. Känner att jag borde skriva det här, inte i andra tråden. Ni kan ignorera om ni vill - jag dyker upp på nästa träff ändå
Jag har idag deklarerat att jag från och med nu vägrar svara på mina föräldrars alla tusen frågor gällande var jag befinner mig / vart jag är på väg.