Minskade vedhögen under besöket eller ligger de stackars timmerstockarna fortfarande under bar himmel och väntar på @athena_arabians arbetslust?
Hm...kan tyvärr inte uttala mig om det hela. Vet ju inte ursprungshögen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minskade vedhögen under besöket eller ligger de stackars timmerstockarna fortfarande under bar himmel och väntar på @athena_arabians arbetslust?
Hm...kan tyvärr inte uttala mig om det hela. Vet ju inte ursprungshögen.
Fy skäms på dig, gömde dig säkert under balkongen då det var upprop för arbetslägret, och låtsades komma precis i tid för grillningen och vinet
Alltså...jag dricker inte vin o grillat var liksom mer eller mindre klart (tack vare enastående värdinna) o som sagt, balkongen...missade jag något? För jag befann mig inte alls på någon balkong under hela dygnet.
Låter nästan som @tornblomma bortförklaringar från förra året efter hennes heta date i buskarna me katterna ...
Jag har träningsvärk i skrattmusklerna
Med en lite lätt skrajsen @Malin_L i mitten
Fast det slutade ju regna sen... Åtminstone på ena sidanJa, jag tycker det där åskvädret var väldigt oförskämt som kom på besök. Det var inte inbjudet! Komma och skrämma upp gästerna så där
Fast det slutade ju regna sen... Åtminstone på ena sidan
Sjukt fascinerande lokal skur! Det måste bero på att vi var i vildmarken.Fast det slutade ju regna sen... Åtminstone på ena sidan
Alltså... Ja?!Sjukt fascinerande lokal skur! Det måste bero på att vi var i vildmarken.