R
Raderad medlem 94602
Förresten...glömde.
@Voff - Men du....vad gillade du vår lösning av dina grannars happening?
Tycker ni kan komma hit och se det mystiska huset live
Men gåslever... liiite osexigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten...glömde.
@Voff - Men du....vad gillade du vår lösning av dina grannars happening?
Blir för långt o dyrt, tyvärr. Ett annat år kanske?28/7-30/7. Fre-sön blir väl bra?
Jag jobbar i veckan så det blir ju trist om jag ska sitta på jobbet
Men jag är hemma strax efter 12.00 på fredagen. Kan plocka upp dig och andra kollektivåkare i Ljungskile och om någon tar pendeln från Göteborg så tar det bara 15 min hit så jag kan hämta där med.
Beroende på om sambon är ledig kanske jag kunde lyckas smita iväg.. om jag vågar då förståsJag sörjer faktiskt lite att jag inte kom iväg.
Men Knutte läker superbra och det är skönt.
Sambon drar på fiskeresa v 30 och jag är ensam hemma
@bumpo , en liten spontan buketräff den helgen på U***?
Kanske fler som är sugna?
Helt fel helg ju Då ska jag till Ammos uppfödare och slank med på träning för Timo på ett bananskal XD28/7-30/7. Fre-sön blir väl bra?
Jag jobbar i veckan så det blir ju trist om jag ska sitta på jobbet
Men jag är hemma strax efter 12.00 på fredagen. Kan plocka upp dig och andra kollektivåkare i Ljungskile och om någon tar pendeln från Göteborg så tar det bara 15 min hit så jag kan hämta där med.
Jag är ju kattallergiker så övernattning blir dumt,men jag har ju inte så långt hem,Pisse kan leka med det som går att leka med (av det du har väljer hon katten) och inte dör hon i hundgården heller
Jag sörjer faktiskt lite att jag inte kom iväg.
Men Knutte läker superbra och det är skönt.
Sambon drar på fiskeresa v 30 och jag är ensam hemma
@bumpo , en liten spontan buketräff den helgen på U***?
Kanske fler som är sugna?
TristDet hade varit kanonkul, tyvärr är jag nog upptagen.