Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Igår besökte vi Ikea ihop. Vi hade pratat på telefonen dagen innan om att vi skulle äta där och jag skulle hämta henne från hennes jobb...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 711
Senast: coolia
·
Kropp & Själ Jag har åkt på riktiga problem med tänderna, en tandinflammation och annat elände, vilket gör att jag i nuläget har strikt order från...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 351
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hej jag var just på toaletten det kom blod från ja ni vet jag undviker att skriva könsord så ni vet. Men jag antar att det är en liten...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har artros, höfter och händer. Utrett och klart sen år tillbaka. Har dock det senaste året drabbats av triggerfinger. Har under...
Svar
8
· Visningar
668
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi var ute till fjälls igår och blev invaderade av bromsar. Jag har nu 13 bett på ena benet och 17 på det andra och det KLIAR :arghh...
2
Svar
22
· Visningar
1 377
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Hej har under en lång tidhaft ont i min häl det gör ont när jag går långt på hårt underlag länge i bland haltar jag. Fotvård ska bokas...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ Jag har en pinne i benet. Och har haft i typ tre veckor nu. Två flisor har kommit ut, men jag känner att det är en bit kvar där inne...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 798
Senast: Lenis
·
Kropp & Själ Jag svettas lätt och mycket vid träning och känner att det påverkar mig. Funderar på om jag behöver vätskeersättning eller tillskott av...
2
Svar
23
· Visningar
1 621
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ "Kan" man äta alla sorters bönor kalla? Min kompis tjatar på mig att jag ska göra en bönsallad att äta dagligen för att få...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 788
Senast: coolia
·
Kropp & Själ Jag har 'alltid' haft kronisk värk i ryggen samt att jag har en del ridrelaterade skador som gärna gör sig påminda. Jag har också...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: Corax
·
P
Kropp & Själ Hur fixar man regnbågshår?? De frisörer jag pratat med gör inte det, vet knappt vad jag pratar om :o Gör man det själv hemma? Var isf...
Svar
19
· Visningar
4 582
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Blev inspirerad av en annan tråd. Hur många är vi som cyklar? Alla former av cykling är välkommet. Cyklar du till jobbet? Spränger du...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
11 412
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad som har hänt. För några dagar sen så fick jag något bett mitt på bröstvårtan. Den gjorde skitont och kliade. Dagen...
2
Svar
22
· Visningar
3 366
Senast: Marlin
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja med detta men kan skriva så här jag var med om en sak för några års sedan det var en på början på ett...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 755
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Våra planer för dagen har gått om intet och jag undrar om någon har några förslag på trevliga utflykter vi kan göra i norra Sthlm-...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har bestämt mig för att jag vill lämna min sambo. Och just nu samlar jag mod att ta upp det. Hur gjorde ni som var den som lämnade ...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 675
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Nu blev jag rejält nojig. En på var sida om luftröret, ömmar ordentligt när jag trycker. Ganska säker på att de ej fanns igår. Jag är...
2
Svar
38
· Visningar
4 911
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Jag har länge haft problem med "ringtån", dvs tån bredvid lilltån. Tidigare var det värst på morgonen, direkt när jag klivit upp ur...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: karamba
·
Kropp & Själ Jag bröt fotleden i vintras. Inre fotknölen mitt itu och vadbenet av några cm ovanför den yttre knölen. Operation och fixering med...
Svar
5
· Visningar
3 098
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Skulle ni vilja tipsa mig om recept på mättande smoothies? Jag är inte alltid jättebra på att äta, men flytande brukar gå bra även på...
Svar
7
· Visningar
571
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama