Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu sväller de igen o gör ont utan att jag trycker på dem. Svaret på vävnadsproverna borde komma i slutet av veckan.
Förstorad sköldkörtel! Men det har du redan fått som riktigt svar.Nu sväller de igen o gör ont utan att jag trycker på dem. Svaret på vävnadsproverna borde komma i slutet av veckan.
Samma här och troligen haft det länge för sk såg ut som en schweizerost, full med hål. Nu har jag smal fin hals.Förstorad sköldkörtel! Men det har du redan fått som riktigt svar.
Jag har haft inflammation i min sköldkörtel och det som hände var att jag efter inflammationen fick underfunktion. Jag äter Levaxin varje dag och går på årliga kontroller.
Jag håller tummarna att du får det lika lindrigt som jag har!
Håller tummarna för att allt är bra. Jobbigt att provsvaren är inne, men att du ska behöva vänta ytterligare en dag för att få dem .Jag blev inte mindre nervös av att prata med ssk på VC. Hon läste igenom provsvaren o meddelade med väldigt neutral röst att läkaren ringer imorgon.
Jag blev inte mindre nervös av att prata med ssk på VC. Hon läste igenom provsvaren o meddelade med väldigt neutral röst att läkaren ringer imorgon.
Kan du inte kolla upp svaren själv?Jag blev inte mindre nervös av att prata med ssk på VC. Hon läste igenom provsvaren o meddelade med väldigt neutral röst att läkaren ringer imorgon.
Så modern är jag inte, har inte ens E-leg.Kan du inte kolla upp svaren själv?
Min spontana reaktion var "hur betalar du räkningarna" men så kom jag på att det fortfarande finns andra sättSå modern är jag inte, har inte ens E-leg.
Bankkort o dosa.Min spontana reaktion var "hur betalar du räkningarna" men så kom jag på att det fortfarande finns andra sätt
Men det är ju en slags e-legitimation.Bankkort o dosa.
Läkaren ringde nyss, inget malignt men gott om vita blodkroppar vilket tyder på infektion, gissningsvis pga spottstenar.
Men så skönt att du äntligen fick svar .Läkaren ringde nyss, inget malignt men gott om vita blodkroppar vilket tyder på infektion, gissningsvis pga spottstenar.