Knölar på halsen

Nu sväller de igen o gör ont utan att jag trycker på dem.:rage: Svaret på vävnadsproverna borde komma i slutet av veckan.:nailbiting:

Nu sväller de igen o gör ont utan att jag trycker på dem.:rage: Svaret på vävnadsproverna borde komma i slutet av veckan.:nailbiting:
Förstorad sköldkörtel! Men det har du redan fått som riktigt svar.

Jag har haft inflammation i min sköldkörtel och det som hände var att jag efter inflammationen fick underfunktion. Jag äter Levaxin varje dag och går på årliga kontroller.

Jag håller tummarna att du får det lika lindrigt som jag har!

Förstorad sköldkörtel! Men det har du redan fått som riktigt svar.

Jag har haft inflammation i min sköldkörtel och det som hände var att jag efter inflammationen fick underfunktion. Jag äter Levaxin varje dag och går på årliga kontroller.

Jag håller tummarna att du får det lika lindrigt som jag har!
Samma här och troligen haft det länge för sk såg ut som en schweizerost, full med hål. Nu har jag smal fin hals.

Jag blev inte mindre nervös av att prata med ssk på VC. Hon läste igenom provsvaren o meddelade med väldigt neutral röst att läkaren ringer imorgon. :nailbiting::nailbiting:

Jag blev inte mindre nervös av att prata med ssk på VC. Hon läste igenom provsvaren o meddelade med väldigt neutral röst att läkaren ringer imorgon. :nailbiting::nailbiting:

Nu vet jag ju inte hur deras rutiner ser ut, men riktigt dåliga besked tar jag aldrig på telefon, tycker det är tjänstefel. Så hade du haft mig som läkare hade det där varit ett bra tecken. Håller tummarna för bra besked.

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite akut hjälp med råd... Köpte en 6-åring för ca 4-5 månader sedan, hopphäst importerad från Polen i årsskiftet till ett...
2
Svar
28
· Visningar
5 987
Senast: Luff
·
Hästvård I måndags, förra veckan, red jag ett vanligt träningspass för min tränare. Jag värmde upp hästen i alla tre gångarter och märkte inte...
Svar
6
· Visningar
2 224
Senast: peperoni2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama