Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Du är stelkrampsvaccinerad, hoppas jag...?
Bild! !!
Det är ett litet litet sår, en röd prick som är ca 2 mm stor. Ingen rodnad, inga synliga träbitar, ingen svullnad - nada. Tyvärr, hade gärna delat med mig av nått makabert!
Det är ett litet litet sår, en röd prick som är ca 2 mm stor. Ingen rodnad, inga synliga träbitar, ingen svullnad - nada. Tyvärr, hade gärna delat med mig av nått makabert!
Eller så slår den rot och börjar gro framåt våren, och skickar ut små skott med gröna blad. Träben!Den kan sitta där om det inte är infekterat. Den kapslar in sig och så småningom kommer den ut.
Eller så slår den rot och börjar gro framåt våren, och skickar ut små skott med gröna blad. Träben!
Vilket direkt fick mig att tänka på Patsy (tror jag att det var) i en av böckerna om Tant Mittiprick!Eller så slår den rot och börjar gro framåt våren, och skickar ut små skott med gröna blad. Träben!
Minen på sköterskan på akuten när min kollega lämnar fram en röntgenbild på sin krossade tå med orden; Det här är min veterinär, jag har en trasig tå.Ring veterinär!
Minen på sköterskan på akuten när min kollega lämnar fram en röntgenbild på sin krossade tå med orden; Det här är min veterinär, jag har en trasig tå.
(Veterinärkollegan skjutsade dit henne, vi hade röntgat på jobbet.)
Det är ju det jag sagt hela tiden,vetten is the shitHusveterinär istället för husläkare?