Hur ska jag komma över det?

Antar det ska bara våga fråga om hjälp. Men tack för alla tips.
Sätt en dag och en tid då du bara gör det :) se det som när du behöver gå och duscha/gå på dass/vad som helst som du bara bestämmer dig för att göra. Kort och gott: jag är rädd för att gå ut själv efter övergreppen. Jag behöver hjälp. Du får öva framför spegeln eller något.

Be någon om hjälp att ringa om du behöver :)

Du kan alltid skriva vad du tänker här om du vill, och om du orkar med vissa människor. Du kan alltid lägga dom på ignore listan så behöver du inte se.

Det finns fler av oss som gärna lyssnar på dig om du vill skriva av dig mer:heart

Okej Gör av mig när jag kan och känner mig redo. Jag vet vad som är sant och inte skulle aldrig hitta på detta.

Jag vet vad som hände då.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 080
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 802
Senast: Oh_really
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 905
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar