Hur ska jag komma över det?

Antar det ska bara våga fråga om hjälp. Men tack för alla tips.
Sätt en dag och en tid då du bara gör det :) se det som när du behöver gå och duscha/gå på dass/vad som helst som du bara bestämmer dig för att göra. Kort och gott: jag är rädd för att gå ut själv efter övergreppen. Jag behöver hjälp. Du får öva framför spegeln eller något.

Be någon om hjälp att ringa om du behöver :)

Du kan alltid skriva vad du tänker här om du vill, och om du orkar med vissa människor. Du kan alltid lägga dom på ignore listan så behöver du inte se.

Det finns fler av oss som gärna lyssnar på dig om du vill skriva av dig mer:heart

Okej Gör av mig när jag kan och känner mig redo. Jag vet vad som är sant och inte skulle aldrig hitta på detta.

Jag vet vad som hände då.

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Fille
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 808
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 299
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka