Det är väl ingen tävling för att @Magiana nämner att hon slängt in det mesta själv även om @Tranan hjälpt till? Jag tycker det är imponerande och bra gjort av @Magiana oavsett om hon fick hjälp eller inte, jag vet ju själv hur mycket jobb det är med ved och hur mycket tid det tar.Faktiska omständigheter, jovisst men vem som gjort mest är irrelevant för då blir det genast en tävling, om inte annat så i ens eget huvud. Det är den delen av osunda tävlingar som startar en kedjereaktion av stress, tro mig, jag vet vad jag talar om efter ett halvt liv av att sträva efter att vara bäst oavsett vad det än gäller.
Jag har kommit till en punkt nu där jag är jättenöjd med att saker blir gjorda och färdiga, inte att JAG gjort nästan allting utan att dom helt enkelt kan läggas på att-gjort-listan även om jag personligen inte ens tagit i det hela utan lämnat över ansvaret helt åt andra. Hoppas du kommer dit också för det är så förlösande åt själen när prestationen inget betyder utan det enda som betyder nåt är att det blev gjort.
Bra jobbat! Var nöjd med dig M!