I
Inte provat, det är ett licenspreparat o kostnaden tas ut från den enhet som förskriver.
Inte längre. Det finns ett Melatonin-preparat som man släppt licenskravet på och som ingår i högkostnadsskydd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I
Inte provat, det är ett licenspreparat o kostnaden tas ut från den enhet som förskriver.
Är inte melatonin receptfritt? Tänkte på de som bara vill testa och inte har behov utav att det ska gå på högkostnadsskyddet.
Nope jag blev bara helt normalt sömnig, som efter en lång dag liksom.Okej, tänkte kolla om någon mer än jag upplever som ett rus vid insomning när ni tagit melatonin? Jag upplever ett rus som är väldigt likt ruset jag får av cannabis. Det är alltså oerhört behagligt men det känns lite skumt. Men, shiiet vad jag har fått bättre sömbcykel.
Jag klagar inte så sett för jag har saknat det ruset. Jag är bara förvånad över hur jag reagerat men som sagt jag sover som en bebis.Nope jag blev bara helt normalt sömnig, som efter en lång dag liksom.
Iofs så har jag aldrig testat cannabis heller
Sverige e väl nästan det enda landet i EU som kräver recept. Det går därför enkelt (och helt lagligt) att antingen köpa med sig på semestern i utlandet eller att beställa på nätet.Är inte melatonin receptfritt? Tänkte på de som bara vill testa och inte har behov utav att det ska gå på högkostnadsskyddet.
Okej, tänkte kolla om någon mer än jag upplever som ett rus vid insomning när ni tagit melatonin? Jag upplever ett rus som är väldigt likt ruset jag får av cannabis. Det är alltså oerhört behagligt men det känns lite skumt. Men, shiiet vad jag har fått bättre sömbcykel.
Melatonin funkar bra på mig att somna inn men jag får så konstiga drömmar. Tur att jag inte behöver det längre.Okej, tänkte kolla om någon mer än jag upplever som ett rus vid insomning när ni tagit melatonin? Jag upplever ett rus som är väldigt likt ruset jag får av cannabis. Det är alltså oerhört behagligt men det känns lite skumt. Men, shiiet vad jag har fått bättre sömbcykel.
Frankrike kräver recept, jag försökte köpa utan för några år sedan och nekades.Sverige e väl nästan det enda landet i EU som kräver recept. Det går därför enkelt (och helt lagligt) att antingen köpa med sig på semestern i utlandet eller att beställa på nätet.
Jag bodde i utlandet och provade melatonin för att jag sov så dåligt, och tyckte att det kändes som bomull i huvudet efter stilnoct. Melatonin i kombo med bra rutiner för att lägga sig fungerade jättebra för mig. man blir pömsig, inte däckad och sover gott.
Såg för övrigt en föreläsning av en läkare/forskare på lunds universitet som var väldigt intressant, han hade kommit fram till många fördelar hälsomässigt av att man tog melatonin.