Jamen precis! Allt jag äger är försäkrat, annars kan man ju ge sig fan på att något händer med just den prylen som är oförsäkrad som sedan äter upp sparkontot och då kanske en tank går sönder strax efter och ja då är det väl bara att sälja hela jävla huset då.
Typ.
Min sambo är precis tvärtom - allt löser sig. ALLT. Alltså det kan generera till rena bråk. När min systerdotter var 4 och vi var barnvakt en helg så tyckte sambo och svärmor att ungen kunde vara med i vårt båtvarv. Jag protesterade och påpekade att det inte var ett lämpligt ställe för barn med all bråte som ligger överallt varvid de kontrade med att sambon och hans bror minsann vuxit upp med varvet och ingen av dem har ju dött. Jaja, ungen får följa med då. Vi hann vara där i cirka två minuter innan ungen ramlar över nämnda bråte och sätter handen på en rostig spik.
Det är också det där "äsch det går nog" som gjorde att han välte med vår 14 ton tunga grävmaskin när jag stod bredvid...
som sagt, hans "obryddhet" och positiva inställning driver mig till vansinne ibland.
Haha åh!
Bästa serien. "I'm a quitter, I come from a long line of quitters, it's amazing I'm here at all!"