Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vi funderar ju rätt mycket på hur fort man blir gravid i "vi som vill ha barn/försöker bli gravida", och eftersom det nästan bara är...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
12 314
Senast: Rumpnissen
·
Gravid - 1år Dottern, snart 3 månader, brukar inte bli så överlycklig när man stoppar ner henne i badbaljan. Oavsett mängd vatten och...
2
Svar
39
· Visningar
7 800
Senast: Derivata
·
Gravid - 1år Jag fick barn för snart tre veckor sen och har blivit förvarnad sen innan att det är jobbigt med amningen och att det bara är att hålla...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 628
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Finns det några vegetarianer här? (Eller veganer för den delen?) Hur tänkte ni när ni fick barn, är era barn också vegetarianer/veganer...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
14 242
Senast: Comatose
·
  • Låst
Gravid - 1år Hej jag heter Californication och jag är gravid. Och jag hatar det. Hatar. Varning för gnäll. Jag hade någon naiv, romantisk dröm om...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
18 615
Senast: BernT
·
Gravid - 1år Finns det någon här som faktiskt tycker om att vara gravid? Kände mig så fruktansvärt ensam (typ) om att inte spy galla över...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 429
Senast: Kilauea
·
Småbarn Sonen fyller snart tre, men allt vad det innebär av känslor och utbrott. Är dessutom mammig och att gå upp med bara pappa kan man...
2
Svar
32
· Visningar
3 661
Senast: ekra
·
Småbarn Dottern 2 år, har sedan hon föddes haft lätt för att kräkas det blev dock bättre när hon gick över till fast föda (jag var likadan som...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Om båda föräldrarna jobbar heltid, den ena jobbar som personlig assistent = dygnspass/kvällar/helger och den andra jobbar kvällar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 165
Senast: Amha
·
  • Låst
Gravid - 1år Hejsan blivande höstföräldrar 2014! Jag tänkte att jag kan starta tråden åt er så slipper ni andra jinxa något! Här kan ni som...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
122 681
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Har sedan tidigare en 5 årig pojke som heter Teddy, han har alltid varit ett matvrak (om man nu får säga så om sina egna barn :p) och...
2
Svar
22
· Visningar
2 134
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Hej! Jag är gravid i v 10 och mår pyton. Låg inne på sjukhuset fyra dagar förra veckan och fick dropp då jag hade både närings- och...
Svar
10
· Visningar
1 654
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Vad händer vid en orosanmälan från en skolpersonal? Hur fort ska en socialtjänst agera på en signal om att ett barn som far illa i hemmet?
Svar
11
· Visningar
1 860
Senast: Gnist
·
Småbarn Som rubriken säger,hur många år har ni mellan syskonen? Var det planerat innom den tidsramen? För/nackdel med den åldersskillnaden?
2
Svar
25
· Visningar
2 270
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Vi har tre underbara barn (snart 6 ar, 4 ar och 9 manader). Efter manader av funderade har min man nu sagt att tre barn räcker och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 135
Senast: Kattennizze
·
Gravid - 1år Jag trodde faktiskt i mitt stilla sinne att sjukvårdspersonal ska finnas där för båda förädlarna men så är tydligen inte fallet. Jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
9 947
Senast: Nemo
·
Småbarn Sonen ska börja på förskola, 15 timmar, eftersom pappan är hemma med sjukersättning. Nu har vi fått två alternativ på schema. Antingen...
2
Svar
26
· Visningar
2 473
Övr. Barn Dottern ska byta skola, då vi flyttat till annan kommun. Hon går VT i sexårs. I tidigare kommun fick hon skolskjuts, i nya kommunen...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Girasol
·
Småbarn Japp,nu är det dags igen,stora lappar på dörren att det går magsjuka på förskolan. Vi drabbades av det för precis 2 veckor sen,då var...
2
Svar
20
· Visningar
12 327
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Vi ska - för första gången sedan vi fick barn (dvs 7 år sedan)- åka på semester till Kanarieöarna (inklusive Bamseklubb och hela...
Svar
9
· Visningar
1 536
Senast: Qbaby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka