Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När storebror var liten fick han framförallt sempers barnmatsburkar eftersom jag var osäker på vad han skulle äta för att få i sig allt...
Svar
15
· Visningar
1 381
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Gäller att vara ute i god tid ;) använder p-ring och receptet räcker till augusti. Gifter mig i september och är väl lite tal om att...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Jag har två barn och har nu träffat en kille som också har två barn. Alla är i ungefär samma ålder, men hur introducerar vi det här...
Svar
11
· Visningar
1 830
Senast: Bexzor
·
Gravid - 1år Ni som ansökt som graviditetspenning? Vad har ni för arbete, och fick ni ansökan beviljad? Nyfiket-var tycker man gränsen går för...
2
Svar
23
· Visningar
12 223
Senast: superstar
·
Småbarn Igår hade jag lovat ungarna (alltså ffa storebror 3,5 år) att vi skulle ha "party" på kvällen. Titta på film, äta godis och mysa på...
Svar
17
· Visningar
2 720
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn Jag vet inte om det är hormoner som spökar, men jag har börjat längta efter att få barn. Fler och fler av våra vänner får barn (minst...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
10 330
Senast: skiesabove
·
Gravid - 1år Jag delade tråden i två för att TS skulle få ha sin tråd ifred! Snurrfian-moderator Intressant! Tycker du verkligen att det är det...
15 16 17
Svar
321
· Visningar
16 193
Senast: Yrja
·
Gravid - 1år Är det någon här som vet hur det fungerar/har erfarenhet med föräldrarpenning och FA-skatt? Jag är anställd på 60 % på ett företag. Vid...
Svar
3
· Visningar
1 556
Senast: Sedna
·
Övr. Barn Vet inte om min tråd passar här men hoppas någon kan ge mej en tanke om detta. Slutade med minipiller i slutet av sommaren efter att ha...
2
Svar
23
· Visningar
1 624
Senast: Mitrolle
·
Gravid - 1år Vilka skillnader upplevde ni vid amning av ert andra barn jämfört med det första? Ni som hade en krånglande amning vid första blev det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 385
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Tittat på några avsnitt av Wild Kids och nu undrar jag hur mycket som är på riktigt? Sover de verkligen i sina läger? De lagar väl inte...
Svar
3
· Visningar
2 791
Senast: Javan
·
Övr. Barn Såg på FB en person som postat bilder på sin förskoleklass från ett utflyktstillfälle, nu kan det ju vara så att alla PUL-papper är i...
Svar
15
· Visningar
1 240
Senast: Cambrie
·
Småbarn Jag har ett stort problem. Min lille skrutt på 13 månader väger lite över 15 kg och har storlek 92/98 på tröjor och 86/92 på byxor...
Svar
8
· Visningar
2 369
Senast: Bexzor
·
Gravid - 1år Jag vet att det såklart är individuellt men hur länge dröjer det innan mjölken försvinner när man slutar amma? Jag slutade amma sonen...
Svar
16
· Visningar
2 321
Senast: jerseyko
·
Småbarn Ännu en fråga jag funderar över... Mina barn fyller snart år (fyra och fem) och det börjar bli dags att tänka på kalas... Hur har ni...
Svar
10
· Visningar
1 370
Senast: Yrja
·
Småbarn Jag vet inte ens vart jag ska börja. Mitt storasyster hjärta är förtvivlat. Min lillebrors fd tjej beter sig som en omogen tonårs tjej...
Svar
7
· Visningar
1 468
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år På rutinultraljudet igår fick vi veta att vårat barn dött i magen. Det döda fostret var i storlek som ett 14 veckors när jag borde varit...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 697
Senast: Kilauea
·
Småbarn Min dotter (4ar) fick för knappt en vecka sen ett sar i pannan, precis vid harfästet. Vi tänkte inte sa mkt pa det eftersom hon ofta gör...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: turbofling
·
Småbarn Ni som gör egen gröt till era 1 åringar - vad har ni för recept? Vad serverar ni till? Frukt? Mjölk? Har förstått att det är bra att...
Svar
9
· Visningar
1 929
Senast: Gabriol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka