Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har alltid tyckt att det är lite "cheesy" med syskonskaror där alla barn börjar på samma bokstav. Nu väntar vi syskon nr 3 och vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 848
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Jaha då har jag haft mitt livs första mjölkstockning och det med barn nummer två. Och ja det var ju snäppet värre än att ha influensa...
Svar
13
· Visningar
1 598
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jag är inte förälder men vänder mig hit än då eftersom det gäller en flicka som jag agerar stödfamilj för. Alla människor går...
Svar
4
· Visningar
1 207
Senast: Björk
·
Övr. Barn Hur långt upp i åldrarna har man föräldramöten i föreningslivet? När kan man förvänta sig att barn/ungdom ska klara av att hantera all...
2
Svar
33
· Visningar
2 351
Senast: Kattennizze
·
Småbarn Min dotter har tidigare haft lätt för åksjuka om man åker tidigt på morgonen osv. Nu fick hon magsjuka för snart 4 veckor sedan och nu...
2
Svar
20
· Visningar
4 232
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Jag har en 6 årig dotter som jag har varannan helg. Med det så kommer problematiken att sätta upp gränser - det är oerhört svårt. Hon...
Svar
15
· Visningar
1 945
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Jag fick barn 2012 och har en ganska skaplig SGI. Nu har det hänt massor på jobbet,och jag vet inte hur länge vi har jobbet kvar...
Svar
5
· Visningar
2 096
Senast: Smulu
·
Småbarn På måndag två veckor sedan hittade vi blod i min sons nattblöja, blev vårdcentralen som inte hitta något (men hans pung var lite större...
2
Svar
28
· Visningar
3 393
Senast: AgentCarter
·
Övr. Barn Vilken ålder tycker ni är lämplig för att själv få cykla (till skola och kompisar) längs cykelvägen som visas nedan? Vägen intill är...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vad har man för rättigheter gällande ledighet/minskad arbetstid när man har små barn? Kort och gott, vad kan arbetsgivaren neka till?
2
Svar
26
· Visningar
8 886
Senast: Amha
·
Småbarn Har en dotter på två år som på senare tid blivit allt mer rädd för saker. Det kan vara allt från leksaker som rör sig eller låter (även...
Svar
9
· Visningar
4 869
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år jag blir så himla ledsen. Mår skit dåligt i min graviditet, främst för att jag inte kan ta hand om mina hästar som jag brukar. Men nu...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
16 105
Övr. Barn Vill köpa barnen varsin vindfleece. Vet ni vilka affärer eller kedjor som säljer sånna förutom P.o.p? Dom har ju rabatt på sina nu men...
2
Svar
24
· Visningar
3 850
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Ni som ger ersättning (pulverform), hur gör ni för att förbereda ersättningen? Det är ju inte så lätt att göra som det står på paketet...
2
Svar
34
· Visningar
4 549
Senast: Brandgul
·
Småbarn En fråga till alla med små barn. Jag håller på att virka ett par bebis vantar till en vän som snart ska ha barn, funderingen är; ska jag...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: hvala
·
Gravid - 1år Mhm, nu är det ju kriser överallt och de drar ner hej vilt. Peppar peppar, så har både jag och sambon jobben kvar. Men igår på jobbet...
2
Svar
20
· Visningar
3 701
Senast: ameo
·
Övr. Barn Möjligtvis är denna tråd något av en "skriva av sig"-tråd, men jag har funderat länge och kan behöva input av folk som är mer insatta...
Svar
17
· Visningar
4 072
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Är det någon mer med barn som har D1? Min 14 åring har precis fått diabetes och fick en svår syraförgiftning. Tar idag insulin med...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Mikan
·
R
Övr. Barn Jag har under våren tänkt att vara föräldraledig ungefär en dag i veckan. Helst skulle jag vilja fortsätta jobba 100% och bara ta ut en...
2
Svar
37
· Visningar
13 203
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Ett av mina barn har en klasskompis som gissningsvis har någon form av diagnos. Denna klasskompis har helt egna regler för hur hen får...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 310
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar