Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Fick idag veta att jag fått ett MA i v7, skulle ha varit i v13. Fick med mig sex stycken Cytotec hem för att ta på fredag, fick någon...
2
Svar
20
· Visningar
3 054
Senast: Terqa
·
Övr. Barn Är det någon som har krokar på barnvagnen? Vår "shoppingpåse" under vagnen är inte så stor så jag skulle vilja ha alternativet att kunna...
Svar
4
· Visningar
676
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Är gravid i v 9 och ärligt talat urless. Jag kräks 5-10 gånger om dagen. Trots att jag äter primperan. Utan dessa kräks jag 10-15...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 150
Senast: Ganskaless
·
Gravid - 1år Jag är gravid med fjärde barnet som väntas i månadsskiftet juni-juli. Det känns underbart och fantastiskt och hela familjen längtar...
Svar
14
· Visningar
6 235
  • Låst
Gravid - 1år Hyldeblomst ÄL ca 11/1 BIM runt 25/1 Flutterdash ÄL 12/1 BIM 26/1, tredje försöket, 27 år, inga barn Cynthia ÄL 14/1 BIM 28/1, Försökt i...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
166 464
Senast: em-pirre
·
Svar
1
· Visningar
603
Senast: MM
·
Övr. Barn Under påskmiddagen hos vänner kom frågan upp (av en kvinna som jag inte känner så bra) hur alla gör sparande till sina små. Vi var 5...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
9 690
Senast: mino
·
Övr. Barn Ni som har barn boende växelvis och barnet blir sjukt hos den ena föräldern, hur löser ni det? Åker barnet till den andra föräldern ändå...
Svar
17
· Visningar
2 531
Övr. Barn Min syster har en kille på 8, snart 9 år. Han är inte sådär gänglig som killar kan vara, han är grov och rejäl, men inte tjock. Han är...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 109
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Vi är sugna på en sådan, bor på landet med grusväg, därav att vi tror lufthjul ger bättre dämpning. :) Någon som har den som vill dela...
Svar
12
· Visningar
1 577
Senast: supersonic
·
Småbarn Blev ett plötsligt åskväder här i somras, bakdörren stod öppen och mini gick ut på altanen precis samtidigt som det blev en riktigt...
Svar
7
· Visningar
3 346
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Sonen fyller år i morgon och jag frågade om de uppmärksammar födelsedagar på något sätt i skolan. Han berättade då att de fick en flagga...
Svar
19
· Visningar
3 279
Senast: Apollo
·
Gravid - 1år Så hamnar min första tråd här på föräldrarforumet, läsare sedan lång tid men skriver för första gången själv. Nåväl. Är förälder till...
2
Svar
31
· Visningar
2 955
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Var handlar ni era barns kläder? Jag och en kompis diskuterade häromdagen om HUR kan HMs kläder vara så billiga?! T-shirts för 49:-...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 655
Senast: Brandgul
·
Småbarn Vi har ju 3 barn, 9 mån, 3 år o 6 år och det är framförallt den äldsta o självklart inte alls den yngsta detta rör. Stora barnet är en...
Svar
19
· Visningar
1 400
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag har två barn, den äldre blir 11 år i år och den yngre fyller alldeles snart 4 år. Båda mina graviditeter har varit jobbiga, den...
Svar
3
· Visningar
2 540
Senast: Bexzor
·
Gravid - 1år Har haft ont i magen hela dagen idag och igår. Känt mig väldigt gasig till och från, men har inte haft problem med det. Smärtan kommer...
2
Svar
23
· Visningar
2 126
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag skulle vilja veta hur säkert det är att med ultraljud könsbestämma fostret. Det är min dotter som väntar sitt första barn, vårt...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
8 555
Gravid - 1år Eftersom den andra tråden spårat ur och gått ifrån sitt ämne (surprise!) så skapar jag en ny tråd eftersom jag faktiskt tycker ämnet är...
2
Svar
20
· Visningar
18 238
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Hjälp. Vad behöver man införskaffa? Hur många bodys behövs egentligen? Vad är det för skillnad på pyjamas och sparkdräkt och varför...
2
Svar
26
· Visningar
10 606
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar