Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Hej! Är orolig inför förlossningen som förväntas bli i juli. Läste om aniball och hur man kan träna upp sig. Någon som har erfarenhet av...
Gravid - 1år
Min son föddes i juni förra året och min foglossning försvann nästan direkt efter förlossningen. Jag började få ont runt vecka 20, först...
Gravid - 1år
Hej! Nu behöver jag verkligen hjälp, blir knäpp och vill ha hjälp med planering . Jag har jobbat heltid hela läsåret , jag har beräknad...
Gravid - 1år
Vad har ni småbarnsföräldrar för tips för att hålla kärleken (läs sexet) vid liv efter att barn gjort entré i era liv?
Vi fick barn för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.