Jag har inga problem med att lägga upp några enstaka bilder på en nykläckt bebis för att visa upp den för vänner och släkt som följer mig på instagram, men mina andra är desto äldre och har ett privatliv på ett annat vis. Det är inte ofta jag visar ansiktsbilder på dom utan det är oftast från vinklar eller bakifrån där dom inte syns, men enstaka bild där ansiktet syns existerar. Detsamma kommer gälla bebisen men några bilder på ansiktet för att visa upp kommer det bli. Det kommer inte bli 100+ bilder direkt
Nu är ju mina sidor låsta så vem som helst kan inte titta och det gör det hela mer okej för mig personligen. Där drar ju alla sin egna gräns.
Bilder på nykläckta bebisar har man ju redan tidigare lagt ut i tidningarna för att presentera bebin, det är ju helt inom normala parametrar. Det gjorde vi. Har ingen medveten strategi för bilder på barnet och blir inte sur när någon annan lägger ut en enstaka bild. Men skulle aldrig använda någonting som inte är ganska neutralt, och smickrande för barnet.