Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur tänker ni där? Hur gör ni? Jag har en bekant som dagligen lägger ut 15-20 bilder på sin dotter. I alla situationer, vi som följer...
2
Svar
32
· Visningar
2 590
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Som ny förälder är det mycket tankar som snurrar kring hur jag ska forma mitt föräldraskap. Vi strävar ju alla efter att bli så bra...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 687
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Har sån ångest inför besöket hos bm i morgon. Detta borde ju vara något roligt och att se fram emot att få höra hjärtljud och så men...
2
Svar
29
· Visningar
2 651
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Mini ska flytta upp på större avdelning i höst, var så glad att han inte hamnade på samma avdelning som storebror gick på, just för att...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Javan
·
Övr. Barn Jag har en vän som är rejält överviktig. Hennes man är väl ganska normalviktig. De har 2 barn och deras tjej behöver verkligen gå ner i...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
22 051
Senast: Kattennizze
·
Övr. Barn Jag står inför ett stort vägval i livet som jag skulle vilja ha råd kring hur jag ska hantera. Jag behöver verkligen stöd och råd kring...
Svar
17
· Visningar
2 835
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Idag fick vi ett sent besked från vår skolbusschaufför att hans buss inte ville starta, så han tyckte att vi skulle s till att barnen...
Svar
10
· Visningar
1 447
Senast: Coop
·
Gravid - 1år Så min fråga för dagen är När började ni rida igen efter en vanlig vaginal förlossning? Jag ska föda typ när som helst och jag längtar...
2
Svar
24
· Visningar
3 275
Senast: Sined
·
Övr. Barn Vad tycker ni är bra resp dålig med att ev ha enkild vårdnad om barnet bor på heltid hos endast den ena föräldern? Vad finns de för...
Svar
4
· Visningar
1 330
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Är det någon här inne som har erfarenhet av att göra en lumbalpunktion kontra få epidural? Jag sitter här och funderar på smärtlindring...
2
Svar
37
· Visningar
3 983
Senast: Zoya
·
Övr. Barn Jag har alltid gått på bäst i test vid köp av flytväst men blir lite rådvill då barnvästarna går till 30 kg. Hur gör man med ett barn...
Svar
9
· Visningar
2 081
Senast: Pudlan
·
Småbarn Snart dags för solsemester, och vi har ett litet problem. 1,5-åringen förstår inte sitt eget bästa. Han accepterar varken solhatt eller...
Svar
9
· Visningar
1 987
Senast: hljomalind
·
Gravid - 1år Hur bär man upp dom utan att känna sig modell lite äldre? Jag går gärna i kjol/klänning sommartid, känner jag mig själv rätt lär jag...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: Badger
·
Övr. Barn Just nu är jag sjukskriven och har alldeles för mycket fritid. Jag sitter typ fast i soffan mesta tiden, då vi bor i en etta än så länge...
Svar
18
· Visningar
1 184
Senast: pudsey
·
Småbarn Är lite inne på att köpa något så jag kan bära lilleman snart 1 år på ryggen. Är inne på sele men vilken är bäst? Han är en lättviktare...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Mustasukka
·
Småbarn Jag tror att jag får bäst svar här. Vi väntar vår nr.2 och har konstaterat att när bebisen övergår till bakåtvänd bilbarnstol måste vi...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 151
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Nu är jag lite pirrig i magen... Jag och min sambo vill gärna ha barn och har tänkt oss en knodd som nästa år, vi har dock inte börjat...
2
Svar
26
· Visningar
4 340
Gravid - 1år Hur upplever ni er kropp efter kontra före graviditet och förlossning? Rent fysiskt tycker jag att min kropp känns hyfsat som innan...
Svar
17
· Visningar
2 528
Senast: Sofie.S
·
Gravid - 1år Någon som kan ge tips om bra babygym? De finns ju i alla prisklasser och i oändligt antal! Vill ha ett där leksakerna kan bytas ut och...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Har precis införskaffat en bröstpump med tillhörande flaska så någon annan ska kunna mata min 10-veckorsbäbis om det skulle behövas. Nu...
2
Svar
39
· Visningar
5 318
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar