Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn När började ni resa med era barn? och vart? Sambon fyller 30 i April och då är vårt kiddo 5-6 månader gammal om allt går som det ska...
2
Svar
23
· Visningar
2 700
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Snart aker vi pa semester till Sverige och den här gangen med bilen sa jag har plats att köpa med mig nya böcker hem. Men jag behöver...
2
Svar
21
· Visningar
1 799
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Barn Dottern fick en one piece förra hösten/vintern som hon verkligen älskade och använde fast den blev för liten. Den var lurvig på både...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej! Skriver under anonymt nick av den enkla anledningen att jag i dagsläget inte vill att barnfunderingar blir offentliga under "mitt...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Andromedae
·
Småbarn Hej! Vad har ni för babyvakter? Kan ni rekommendera någon? Det viktigaste för mig är en bra räckvidd och att den inte tappar kontakten...
2
Svar
34
· Visningar
5 569
Senast: Donnatello
·
Övr. Barn Ni som har haft hormonspiral eller har kunskap på annat sätt - hur lång tid brukar det ta för ägglossning att sätta igång normalt efter...
2
Svar
22
· Visningar
14 994
Gravid - 1år könner mig så ledsen! Fick barn 2 i mars, och hon har haft en svag viktuppgång. Ungen är GLAD, pigg, väldigt aktiv och mår bra, men är...
Svar
18
· Visningar
1 723
Senast: Magnum
·
  • Låst
Gravid - 1år Del två på vinterförälder 2014/2015 December 8/12 - miiiiiiia, 26 år, första barnet 13/12 - Sofie.S, 21 år, första barnet / Föddes...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
135 599
Senast: Blueberry
·
Småbarn Min mellandotter som är 4 ar (5 i oktober) har plötsligt blivit en bebis igen. Hon vill inte längre sitta pa vanlig stol utan i barnstol...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: ako
·
Småbarn Det har uppstatt en jobbig situation bland mina barns kompisar (eller mest föräldrarna), hur skulle ni ha gjort? För ngr dagar sen...
Svar
5
· Visningar
1 413
Senast: ako
·
Gravid - 1år Bebisen växer ur babyskyddet vilken dag som helst, och jag har börjat spana in bilstolsdjungeln. I kväll ska jag på ett event där de...
Svar
19
· Visningar
1 429
Senast: TeamLundVer
·
  • Låst
Gravid - 1år Hepp! Vi var nära 2000 inlägg, så jag startar väl en ny tråd. Igen...
84 85 86
Svar
1 708
· Visningar
144 061
Senast: Whirlie
·
Övr. Barn Vad händer med fördelningen av föräldraledigheten när money is not a problem? När pensionen inte behöver tänkas på? Ofta kommer just den...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 168
Senast: Sunshine
·
Övr. Barn Ni som använt preventivmedel i många år som gör att ni inte har ägglossning eller naturlig mens, hur lång tid tog det tills att ni fick...
Svar
13
· Visningar
7 104
Senast: Sparkling
·
Småbarn Jag födde mitt första barn 2013. Jag vill ha nummer 2 snart, helst 2016 när sonen är ca 2,5 år. Sambon vill ha barn nummer 2 när han...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
30 465
Gravid - 1år Jag har precis blivit tillfrågad om jag skulle kunna tänka mig donera ägg. Vilken stor fråga och jag känner mig grymt hedrad att jag är...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
13 439
Senast: em-pirre
·
Övr. Barn Fick för några dagar sedan reda på att jag är oväntat gravid. Har inte fått reda på exakt hur långt gången jag är, men räknar med att...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Sol
·
Övr. Barn Hej, anonymt nick.. Jag skulle behöva lite hjälp att dividera detta med er som har lite mer koll än mig. Jag har aldrig varit direkt...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Brio
·
Övr. Barn Jag är 28 år gammal, min sambo några år äldre, och han vill gärna ha barn. Jag vill också ha barn, och har alltid tänkt att jag ska få...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 799
Senast: linlar1
·
Småbarn Fyraåringen får mask då och då. Det går ca 3 månader mellan gångerna. Självklart så behandlas vi båda och sängkläder tvättas och...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 687
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar