Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Amha Det får vi väl hoppas att bebis är ute innan september! Så du slipper hålla på i flera dagar. Det var ju lite otippat att du skulle gå över så hysteriskt. Det känns på sätt och vis skönt att slippa fundera över det den här gången.
Jag tror minsann att hon ville vara i samma tråd som dig igen
AvslöjadJag tror minsann att hon ville vara i samma tråd som dig igen
Valde att avvakta, fortsatte iofs spy igår men berodde nog mest på migrän (sovit typ 01-04 sen jobbat 05-11 och därefter ett par timmars ärenden), spydde iaf utan att läcka min sambo var dock väldigt orolig för att jag börjat spy så mkt igen + huvudvärken eftersom jag får problem med synen när jag får huvudvärk (eller om det är migrän, svårt säga för aldrig upplevt det innan) sen nån vecka tillbaka, kan inte fokusera blicken och det blir suddigt ibland. Men idag har jag mått bra, eller ja fick sjuka mig från jobbet men mår bättre än igår iaf
Har du kollat upp det med huvudvärken? Nu vill jag inte skrämma dig, men huvudvärk med flimmer/synbortfall är ju annars ett symptom på havandeskapsförgiftning. Kräkningar med för den delen.
Vad hittar ni andra på om dagarna?
Jag vill inte hamna i soffan hela dagarna!
Jag har förresten fått lite sån där bo-noja, precis som sist. Inget radikalt, men jag har omedvetet börjat greja lite extra
Vill plocka i ordning, fylla frysen, rengöra saker som man normalt inte bryr sig om (hoppas vår moccamaster överlevde, jordfelsbrytarn löste...)
Bara tre dagar kvar, det måste kännas jätteskönt (och säkert konstigt och sorgligt också)! Säger som @Zewz, hoppas du får lugn och ro när han väl är ute.Har haft bo-noja lääääänge nu men kan inte börja boa något speciellt förrän exet flyttat (3 dagar kvar!).
Tjejer ni har fyllt tråden! Dags för nr 2