Här är det full fart hela dagarna,sover alltid hela nätter från ca ett halvår tillbaka,innan dess kunde han vakna 1 gång då och då,i snitt 2-3 ggr i månaden på sin höjd,men sen ett halvår så sover han från 19-20 till 07-08,alltså 12 timmar i sträck. Sen runt en timme mellan 12 och 13. Dagis trivs han superbra på,så det känns jätteskönt! Vi har återgått till vardagen,och fast jag inte kan fatta att han fyller TVÅ ÅR om bara 3 månader ca,så känns det endå som om han alltid varit här!

Helt klart det bästa jag har,och det underbaraste jag varit med!
Det enda som tar lite tid är språket. Än så länge så sägs inte många ord,men han babblar på ofta och mycket,men i går kom "bilen" och "åka bil" för första gången. Sen har vi mamma,pappa,vovve,men mycket mer än så är det inte. Bvc säger att jag inte ska oroa mig,att det kommer,men ni vet ju hur det är...
Mitt egna hästeri har jag tyvär fått lägga ner på obestämd tid,vart helt enkelt för mycket,sena arbetstider (långa dagar,men få..),det krånglade på lösdriften (tålde inte hösilage) så jag fick lov att stalla in,vilket genast vart att ta alldeles för mycket tid. Gick dessutom upp på heltid direkt. Så nu är det paus i hästeriet,men jag har lite drömmar och förhoppningar på hur jag ska lösa det i framtiden iallafall,så jag kommer tillbaka till det också!

Har äran att få rida en "fd" stallkamrats islänning när och hur jag vill,så det känns skönt. Även fast jag så klart saknar min väldigt mycket så är det iaf skönt att få komma ut helt kravlöst i skogen.