Idag har vi varit ute på en promenad med barnvagnen och träffat en bekant jag chattat med en längre tid, vi tog en fika på Mr Cake som jag längtat mycket efter att besöka- om man besöker Stockholm och älskar sötsaker ska man definitivt titta in!
Sedan tog vi en promenad i Lill-Jansskogen som tyvärr blev alldeles för kort då lilla F började skrika men vägrade amma och blev inte nöjd med andra åtgärder. Och bekantingens bebis vägrade sitta i vagnen så hon fick kånka på honom i sele. Kändes mest som en komedi där ett tag med skrikande bebisar och frustrerade mammor som provar allt så vi skildes åt och tog oss hem.
Märkte också att jag saknade lite saker i bebisarsenalen så har klickat hem ett solskydd till barnvagnen och en portabel skötbädd, detta efter att jag tvingades byta blöja på en trappa vid en av Stockholms största gator. Som tur var fick jag låna bädd av bekantingen och det var bara nappen som ramlade i smutsen.
Igår var jag för första gången ensam i stallet med henne, hade tänkt ta en promenad men barnvagnen körde fast i leran så fick gå en kort runda på asfalt istället och vända om innan tung lastbilstrafik tog vid. Gick hyfsat bra allting, lite bök ett tag men kunde faktiskt sova i vagnen 30 min medan jag pysslade med hästen.