Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag och sambon har blivit tillfrågade om vi vill bli gudföräldrar till ett av våra bästa kompispars fina dotter :love: Vi känner oss...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: AraSlei
·
Övr. Barn På lördag åker vi med tre barn (4, 2 och 1 år) på camping på Côte d'Azur. Vi har hyrt ett s.k. mobile home, så vi ska inte tälta, men...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: majola
·
Övr. Barn Vilka nässugar rekommenderar ni? För- och nackdelar? Har en Näsfrida som vi använder men min son låter rosslig i näsan även efter...
Svar
3
· Visningar
1 262
Gravid - 1år Är gravid igen efter ett uteblivet missfall (MA)i vintras. Gick förra gången till RUL i v 20 utan att något visade på att nåt skulle...
Svar
12
· Visningar
2 163
Senast: pimy
·
Övr. Barn Tänkte ställa en liten hästfråga härinne för jag tror inte kompetensen finns i något annat forum.. Eftersom de flesta härinne här barn...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: Leoni
·
Gravid - 1år hej! Nu är fröken paranoia här igen.. Sedan två veckor tillbaka så tycker jag att min lilla bebis inte rör sig på samma vis som innan...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: Amha
·
Småbarn Mitt barn är 13,5 månader och nu tycker vår bvctant att hen är för tjock. Hen har gått upp ett halvt snäpp på alla tre kurvorna, det är...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 433
Senast: Nemo
·
Övr. Barn Jag hoppas det finns någon här som har erfarenhet och kunskap inom det här. Vad krävs av en person/en familj för att få bli familjehem...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Görel
·
Övr. Barn Mina döttrar närmar sig åldern då det börjar hända saker med kroppen, såsom bröst och mens och sånt. Vi har tagit den "lilla versionen"...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
15 864
Senast: cirkus
·
  • Låst
Gravid - 1år En tråd att följas åt för oss som ska ha bebis i höst Har en dotter på 5år så kändes lagom med en till nu. Plussade förra veckan till...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
130 829
Senast: MM
·
Övr. Barn Min är så disträ så jag blir tokig snart, antagligen för att det är så mycket nytt nu och att han är en liten filosof. Men tänkte ändå...
Svar
10
· Visningar
1 708
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år I lördags natt ammade jag sista gången med min plutt. Har bara ammat nattetid senaste veckorna och nu bestämde vi att det fick vara dags...
Svar
17
· Visningar
2 665
Övr. Barn Hur funkar det? Lång story lite halvkort så: Min yngsta dotter fyller snart 14, hon har klart och tydligt sagt att hon vill inte bo...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 337
Senast: Gnist
·
Övr. Barn Är det någon som har erfarenhet av att använda kroppstemperatur för familjeplanering? Antingen old school eller via nymodigheter som...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: majmamma
·
Småbarn Ska försöka hålla mig kort :D Jag blir så förvirrad av alla regler hit och dit, olika uttalanden från olika avdelningar, och dålig...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 993
Gravid - 1år Kom hem från bm för en stund sedan med order om att ta det väldigt lugnt, alltså inte åka och handla eller andra aktiviteter som tröttar...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: fia-lisa
·
Småbarn Jag och 4-åriga dottern funderar på att gå på bio och vi kikade lite på vilka filmer som går just nu. Är det någon som har sett Minioner...
Svar
10
· Visningar
2 978
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Andromedae
·
Övr. Barn LIten enkät om fickpengar: Hur gamla var barnen när ni började? Hur mycket fick de? Några speciella överenskommelser?
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Badger
·
Övr. Barn Detta gäller inte mig men.... Vad kan det vara för "fel" när ett barn inte klarar motgångar övht. Vi pratar här om att bryta ihop för...
2
Svar
30
· Visningar
8 435
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar