Friluftskläder för gravida, finns det?

Milosari

Trådstartare
Jag behöver framförallt ett par regntäta byxor att ha när jag tränar hund! Kan inte sy alls tyvärr så det är inget alternativ att sy om gamla byxor. Har sett att Stormberg har, finns det flera?

Jag hade mjukisbyxor eller gravidleggins under ett par regnbyxor (av den tunnare sorten) från Didriksson. Köpte min vanliga storlek (medium) och hade byxorna under magen när den blev stor.

När jag var gravid och behövde täckbyxor så köpte jag ett par med hängslen i en storlek större (eller var det två??) med gylf som gick att öppna när magen växte.
Fungerade perfekt och tack vare hängslena så kan jag även ha dem som ickegravid :up:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 538
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 434
Senast: Stergo
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 244
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka