Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år har i flera år kämpat med högs sköldkörtelvärden, dock har de alltid varit precis på gränsen så blivit skickad på nya blodprov (har gått...
Svar
9
· Visningar
811
Senast: Humla
·
Småbarn Min dotter som är precis 1,5 ar började förskola för lite mer än en manad sen. Hon gar mandag, onsdag och fredag 8-14. Första veckan pa...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: trazel
·
Småbarn Vi har två små barn (1 och 3) och funderar att åka på någon slags semester över julen. Alltså inte en vecka och vi vill inte flyga. Hade...
Svar
12
· Visningar
1 350
Gravid - 1år Hej. Fy, jag är så sabla trött på den här ömheten, stramandet, kliandet i underlivet. Der gör ju inte så överjävligt ont som det gjorde... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 649
Senast: Osthyvel
·
Övr. Barn Jag separerade från min tonårsdotters far för snart ett och ett halvt år sedan, och har sedan dess bott ensam i lägenhet med dottern hos... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 541
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Gravid - 1år För att @em-pirre ska slippa skapa en ny tråd så gör jag det grovjobbet den här gången. Tycker den gamla börjar bli väldigt lång. Så om... 97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
176 012
Senast: Miks
·
Övr. Barn När fick era barn ha sitt första övernattningskalas? Hur många barn fick komma? Hur löste ni allt? :bow:*tacksam för svar*:bow:
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år Vår dotter är nu sex månader gammal och vi har börjat introducera annan mat än amning mer på allvar. Vill gärna ha tips på enkla och...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: Melisen
·
Småbarn Vi har en dotter på ca 1,5 år och väntar tvåan i mars. Dottern har en besafe izi plus och har kvar babyskyddet brio primo med bas som vi... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
17 037
Senast: leia
·
Övr. Barn Om man misstänker att ens 10-åring har synproblem, ska man kontakta optiker eller vårdcentral då?
Svar
12
· Visningar
958
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Yes! Hela två gånger i 5 och 10 minuter...! ;) första "ritten" blev på dagen tre veckor efter förlossningen. Gjorde inte ont alls...
Svar
10
· Visningar
1 067
Senast: Mauen
·
Gravid - 1år I mitten av oktober har vi hyrt lokal och vi bjudit in närmsta familjen för att hälsa dottern välkommen istället för dop. Som de...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Lime
·
Småbarn Är den något att ha? Känns för billig för att det ska vara så ;) Behöver endast en stol som mina föräldrar kan ha hemma hos sig för när...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Korven
·
Småbarn Hur skulle ni reagera om ert barn kom hem från den andra föräldern med färgat hår? Jag är ju inte sådär jättenöjd. Och det är inte så... 2
Svar
20
· Visningar
6 037
Senast: Piek
·
Gravid - 1år Finns det fler än jag som verkligen TÄNKER (till förbannelse?), inte bara vill ha barn för att "det ska vara så"? Hur motiverade ni era... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 071
Senast: Kattennizze
·
Övr. Barn Förskoleungar fick låtsasvapen i händerna för att låtsasskjuta älgar (pepparkaksälgar). Jag tycker det låter helt sjukt? Jag vet att en... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 287
Småbarn Luddig titel! Person A och B har barn ihop med delad vårdnad. De bor i två olika kommuner A och B. Person A flyttade till kommun A och...
Svar
7
· Visningar
1 726
Senast: AgentCarter
·
Övr. Barn Jag blir tokig snart. Varenda jäkla dag får man springa runt halva skolan och leta tröjor, jackor, väska, mössor osv osv i all...
Svar
3
· Visningar
1 426
Senast: Osthyvel
·
Övr. Barn P g a hög arbetsbelastning på FK, kom helt enkelt inte fram på telefon så tänkte jag att buke har säkert svaret :) Min hjärna kokar...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: Hjartagna
·
Småbarn Verkar fan som jag har fått löss, sitter och kammar nu.... Vad är handlingsplanen? Kan hunden ha detta med?
Svar
11
· Visningar
980
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka