Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Tänker att på Buke finns alltid svar. Vid ett sent missfall (om man kallar det så), hur går det till efteråt? Antar att man måste kunna...
Gravid - 1år
Har precis testat positivt på grav-test och paniken infinner sig. Jag vill verkligen ha barn men är nästan beredd att göra abort då jag...
Gravid - 1år
nu börjar det förhoppningsvis snart dra ihop sig inför förlossning för min del (bf +4). Har under hela graviditeten inte velat veta min...
Hundavel & Ras Har ni någon päls som är absolut nej? Pälsvård ok? Jag antar att du inte vill ha en följsam hund, men tror på balans där. Det finns ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.