Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min dotter fyllde 7 år häromdagen och vill ha barnkalas såklart. Jag behöver er hjälp med tips på aktiviteter och lekar. Kommer bara på...
Svar
11
· Visningar
3 612
Gravid - 1år Tänker att på Buke finns alltid svar. Vid ett sent missfall (om man kallar det så), hur går det till efteråt? Antar att man måste kunna...
2
Svar
20
· Visningar
3 131
Senast: Amk
·
Småbarn En kompis dotter har "önskat sig" en ny one piece/jumpsuit på 2 års dagen. Hon fick en av mig förra födelsedagen också som jag hittade...
Svar
9
· Visningar
850
Senast: hvala
·
Småbarn Vill ta med sonen (snart 4) på bio, tänkte Insidan ut men då är det 7 års åldersgräns. Kan man gå ändå?
Svar
4
· Visningar
2 458
Senast: MM
·
Övr. Barn Min äldsta dotter började skolan förra veckan och igar var hon första dagen pa fritids efter skolan. Hon var nöjd och allt verkade bra...
Svar
15
· Visningar
1 439
Senast: Badger
·
Övr. Barn Våra barn går i en liten skola (F-6) där personalen ofta har flera roller. Idrottsläraren är en fritidspedagog, som har kompletterat upp...
Svar
9
· Visningar
1 324
Senast: ameo
·
Småbarn Vi har MaxiCosi Mobi i båda bilarna och är supernöjda med dessa stolar, men sonen är lång och har snart växt ur dem om man ska följa...
Svar
10
· Visningar
853
Senast: WBanna
·
Övr. Barn Detta är ett anonymt konto. Jag och den andra föräldern har gemensam vårdnad, men det är MYCKET bråk, om allt och inget. När barnet...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: Korven
·
Gravid - 1år Skulle vi inte kunna samla lite goda recept på barnmat här? Jag kan ibland få lite idétorka o då måste man ju surfa runt på så många...
2
Svar
27
· Visningar
2 490
Senast: snna
·
Gravid - 1år Har precis testat positivt på grav-test och paniken infinner sig. Jag vill verkligen ha barn men är nästan beredd att göra abort då jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 105
Senast: Tassetass
·
Övr. Barn Hur pratar man med en sjuåring om missfall, bebisar som plötsligt dör i magen och nya graviditeten? Sjuåringen i fråga är min kompis...
Svar
6
· Visningar
1 622
Senast: em-pirre
·
Övr. Barn Ni som haft problem med foglossning under graviditeten, hur lång tid tog det innan ni var smärtfria? Tänkte mer specifikt vid ridning...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Elisha
·
Småbarn I mars är det tänkt att familjen ska utökas, och då minste storebror är strax över 2 år så behöver vi en större skötväska. Det måste få...
Svar
18
· Visningar
2 595
Senast: hvala
·
Övr. Barn Hur tänker ni/har ni tänkt när det gäller skaffandet av syskon? Fördelar och nackdelar med att få barn tätt eller vänta lite längre...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 655
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Efter den preliminära domen att det är IVF som återstår har jag läst på en del, och nog är det anmärkningsvärt hur stelbent det är inom...
Svar
18
· Visningar
1 471
Senast: Amha
·
Övr. Barn Vår niomånaders börjar redan växa ur liggläge på citycrossen och jag börjar planera för barnvagnsinköp nr 7... Krav fullt liggläge även...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: pimy
·
Gravid - 1år nu börjar det förhoppningsvis snart dra ihop sig inför förlossning för min del (bf +4). Har under hela graviditeten inte velat veta min...
2
Svar
31
· Visningar
3 572
Senast: pimy
·
Småbarn Min dotter är 3 år nu i december och dricker välling när hon ska lägga sig, men jag har funderat lite över hur länge de "ska" dricka...
2
Svar
25
· Visningar
12 181
Senast: Bri
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 889
Senast: ako
·
Övr. Barn tänkte att här inne vet folk säkert bäst ;) Om två veckor har vi bröllop. På,gästlistan finns sju barn. Två 1.5 år, två 3-4 och tre st...
2
Svar
28
· Visningar
4 357
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar