g
Det blir väldigt underligt att försöka svara
dig när du kommer med lösryckta påståenden som jag aldrig skrivit, som att jag tycker det är klokt att inleda ett förhållande med någon som redan har barn. Mitt svar är att jag aldrig skrivit det, det är
du som påstår att jag tycker det och jag undrar var du fått det ifrån, men istället för att svara på det och andra frågor så påstår du att jag ändrar frågetällningen hela tiden. Varför inte bara svara istället för att påstå saker jag aldrig skrivit?
VAR har jag påstått att det är varesig klokt eller oklokt att inleda ett förhållande med en singelförälder? Jag har inte
påstått att du skrivit att man ska lägga sig i sin sambos vuxna barns liv, jag har
frågat om du tycker det eftersom det är så korkat att bli kär i någon som redan har barn. Gäller det bara småungar eller vid vilken ålder på ungarna är det ok att bli förälskad i en annan vuxen människa som även är förälder? Kom inte nu och påstå att mina
frågor är
påståenden!
Eh, nej, för det är en sanning som upprepats gång efter annan här på forumet av flera användare och jag kan inte påminna mig om att det blvit ett jäkla liv kring det. De är de som ångrar att de inte skaffat barn, helt sant. Det är lika sant som att många, utan exakta siffror och procentsatser, som ångrar att de skaffat barn oavsett om de älskar dem eller inte. Det är sant att en del som gör abort ångrar sig efteråt och det är lika sant som att många inte ångrar sig. Det som däremot
inte är sant är att man aldrig ångrar ett barn!
Jag anser att
alla barn ska vara önskade och att det annars är bättre att göra abort. Jag tycker det är fruktansvärt sorgligt att läsa det
@Kattennizze skriver. Hon som alla andra barn som föds förtjänar att vara efterlängtade och älskade, men det är tyvärr inte så och har aldrig varit det heller och jag tycker det är viktigt att även baksidan av myntet kommer fram så inte en massa föräldrar mår ännu sämre än vad de redan gör.