@hljomalind jah förstår, jag tänker vara att ett barn som går på babysim, ör ju också ute ich simmar i sjöar om somrarna och därför ligger ju "badbaljebarnen" efter sas. Alltså, jag menar ju inte att man är dålig som förälder om man inte sätter sitt barn i babysim, hehe, men jag tycker själv att det gjort stor skillnad om jag jämför mina barn och då älskar ändå ettan att bada. Jag tror helt enkelt det gör större skillnad än du tror, men som sagt, dom överlever nog utan också
Sen kan man ju simma mycket själv, men om jag hade gjort det så hade det inte blivit lika bra eftersom jag inte kan alla de grepp och säkerhetsgrejer vi fått lära oss. Jag tror liksom inte att jag hade haft den struktur och det mål som vi har pp simmet idag.. Sen är det ju lätt att hoppa över om det kommer något annat, om man inte betalt för det.. Men det är ju bara jag
Sen kan man ju simma mycket själv, men om jag hade gjort det så hade det inte blivit lika bra eftersom jag inte kan alla de grepp och säkerhetsgrejer vi fått lära oss. Jag tror liksom inte att jag hade haft den struktur och det mål som vi har pp simmet idag.. Sen är det ju lätt att hoppa över om det kommer något annat, om man inte betalt för det.. Men det är ju bara jag