Gravid som "äldre"

Först tyckte han det var superknäppt, fan du är ju gammal morsan 😆 men sen skiftade det och han längtade så mkt. De har superfin relation, stora sonen flyttade hemifrån lite längre bort i höstas när lillen var 2,5 men de facetimar och vi hälsar på varandra 🙂 Så just det har gått jättebra!
Hela våran släkt har tyckt det varit superroligt med en liten också 🥰

Det låter jättefint! :heart

Vi har ingen jättestor släkt (som vi har kontakt med) men jag tror att de närmsta skulle tycka att det var väldigt mysigt med en bebis i släkten igen :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: gulakatten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: MML
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 358
Senast: monster1
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 693
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar