Whaaat jag kan typ känna mina organ. Men så är det väl som läkarna som opererade mig vid senaste snittet sa till sambon: ja vi är väldigt tacksamma över att hon är så smal, för det finns inget fett att tala om, så väldigt lätt att hitta och se vad vi gjorde hela tiden. (syftade då på allt bökande i buken och med fem läkare samtidigt så är jag böjd att förstå vad han menade. Efter det så kan jag gräva ned min hand i mitt helvetesgap till delade magmuskler och känna konturer av både det ena och det andra som ligger innanför muskulaturen. Kan säga att det känns väldigt konstigt när man rör dem, inte ont fast typ obehagsont eller vad jag ska säga. Det gör sjukt ont ganska omgående om jag använder min något tajta mjuka korsett jag fått från ortopedtekniska, för det trycker ihop innanmätet lite huller om buller känns det som.
Kan ju vara en grön liten stenätare som tuffar runt där inne förallan del
. För i min värld låter det ändå ganska osannolikt att jag kan känna konturerna. Så det är nog en stenätare... Såvida inte min bindväv ger efter enormt. Och då är frågan vad mesenteruim består av, för det borde ju också vara ivägen/emellan fast är den av taskig bindväv så förklarar det ju kanske lite. men
Men det du kanske känner kan ju vara magmuskeln? Den består ju av rutor liksom?