Ni som spruckit mycket?

Okej, ja det låter ju rimligt. Om staten vill ha fler barn av Comatose får nog mitt landsting casha upp tror jag... ;)
Vi bor väl i samma landsting, sthlm? Min BM på södermalms barnmorskor kollade igenom lite snabbt på min första förlossning. Ingen speciell grej egentligen. Det tog lång tid, ca 45 h, allmänt drygt och utdraget, slutade med snitt. Hon erbjöd mig att ordna snitt rakt av lät det som. Förmodligen med samtal osv före då.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 344
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 578
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar