Veckopendla?

Sen kan ju förutsättningar förändras under resans gång också...

Min man bodde 50 mil från mig när vi träffades och han hade kvar sitt jobb där medan han sökte jobb på närmare ort. Och han hittade jobb närmare, men inte alldeles nära. Under några år jobbade han 10-15 mil hemifrån och tillbringade i alla fall de flesta nätterna hemma. Han hittade till sist ett jobb i den närbelägna staden. Där har han jobbat i några år nu och det har fungerat bra. Ända tills allt ställdes på ända i höstas och han blev förflyttad till ett projekt på annan ort... Så nu har han plötsligt 10 mil enkel resa till jobbet, IGEN! :mad: Det var definitivt inget vi önskade, det krånglar till det ganska mycket för oss. Men vad har vi för alternativ?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 065
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka