Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

• Låst
Gravid - 1år Hejsan blivande vårföräldrar! Nu är det dags att starta denna tråden! Här kan ni som väntar bebis/bebisar våren 2015 samlas och...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
124 317
Senast: Lamborghini
·
Småbarn Jag har haft andningslarm på alla mina tre barn, inte för att de har symtom på andningsuppehåll utan för att jag tyckte det kändes...
Svar
2
· Visningar
1 290
Senast: Jaahl
·
Småbarn Sonen blev 3 i oktober och har varit torr dagtid sedan i somras. Nu är väl nästa steg att sluta med nattblöja. Min kollega sa att man...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Thera
·
Gravid - 1år Sent omsider har jag accepterat att ingen av mina vanliga träningsformer funkar och jag tänkte därför kasta mig i vattnet och se om det...
Svar
17
· Visningar
2 171
Senast: Comatose
·
Gravid - 1år Vår lilla tjej, H, är en månad gammal nu. Av diverse olika anledningar har vi inte kommit ut så mycket med barnvagnen, kanske fem gånger...
2
Svar
36
· Visningar
4 186
Senast: hvala
·
Småbarn Sitter oftast på buke nattetid... detta beror på att min två månader gamla dotter gärna inte somnar förens kl 01-02. Jag är själv...
2
Svar
24
· Visningar
3 131
Senast: Cocos
·
Gravid - 1år Erfarenhet? Symptom? Vad hjälpte? Jag har en liten grabb på fem månader som nu varit sjuk /förkyld nästan konstant i tre månader...
Svar
12
· Visningar
1 251
Senast: DarkInNight
·
Gravid - 1år Mini har ett täcke nu som är för vagga/vagn i sin spjälsäng. Det blir ganska kallt i vårt sovrum nu på nätterna och mini lyckas oftast...
2
Svar
26
· Visningar
5 101
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Ja som rubriken säger? När ni aktivt försökte bli gravida, hur lång tid tog det innan ni lyckades sas?
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 617
Senast: Sunshine
·
Gravid - 1år Hej! Jag är 36 år och är i min första graviditet. Jag har alltid varit inne på att jag inte ska ha barn men jag och sambon har...
2
Svar
35
· Visningar
5 055
Senast: lil-sis
·
Småbarn 3åringen här hemma vägrar äta om det är något annat än mackor eller makaroner och köttbullar. Är det minsta grönsak i maten så äter han...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
12 093
Senast: Badger
·
Småbarn Tänkte om någon vet hur det fungerar om man är föräldraledig, men ändå studerar. Räknas äldre syskon som 15-timmars barn pga...
2
Svar
39
· Visningar
13 598
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Jag vill börja på ett album till min lilla bäbis- ett sånt där man fyller i uppgifter om vikt, foton och annat. Nån som har tips på ett...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Emor
·
Övr. Barn Som rubriken lyder undrar jag om någon har erfarenheter av denna vagn, Babytravel Grizzly?? Hittat en begagnad med jag har ingen aning...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: DarkInNight
·
Gravid - 1år Funderar på vilket som är bäst, sätta babyskyddet i framsätet eller i baksätet? För- resp. nackdelar? Vi ska snart ha in bilen på...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 467
Senast: SiZo
·
Småbarn Välkomna till del 20 kära vänner!! :love: Del 19 fylldes på 25 dagar och även denna gång hann en till bebis komma till världen! :)...
26 27 28
Svar
545
· Visningar
28 420
Senast: Oregano
·
Gravid - 1år Behövs det? Hur resoneras ni? Finns det mycket "skit" i kläderna när de är nya?
2 3
Svar
56
· Visningar
5 366
Övr. Barn Hej föräldrar! Jag har en enkel fråga till er. Om ert barn skulle ha någon fritidsaktivitet och där pratade mycket om sin kroppsstorlek...
Svar
11
· Visningar
1 617
Senast: Melisen
·
Småbarn Dottern började förskolan i höstas samtidigt som jag började studera. Sedan i början på december har jag hoppat av studierna och tagit...
Svar
17
· Visningar
4 382
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Min dotter, som nu går i åttan, har börjat prata om att gå på ridgymnasium på en ort som ligger långt hemifrån. Jag förstår, pga...
2
Svar
23
· Visningar
3 591
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar