Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Sent omsider har jag accepterat att ingen av mina vanliga träningsformer funkar och jag tänkte därför kasta mig i vattnet och se om det...
Gravid - 1år
Vår lilla tjej, H, är en månad gammal nu. Av diverse olika anledningar har vi inte kommit ut så mycket med barnvagnen, kanske fem gånger...
Gravid - 1år
Jag vill börja på ett album till min lilla bäbis- ett sånt där man fyller i uppgifter om vikt, foton och annat. Nån som har tips på ett...
Hästmänniskan Ja, jag uppfattade det lite svart eller vitt. Och jagvskulle inte själv klara attvsätta ett så bestämt mål att göra om hwla mitt system...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.