Hade amningslinnen förra gången, guld värt och har köpt fyra stycken från hm till denna gång
Då ska jag kolla HM Tyckte deras amingsbhar var helt okej också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade amningslinnen förra gången, guld värt och har köpt fyra stycken från hm till denna gång
Köpte mina på lindex förra gången och samma sak med amningslinnena, fast inte lika stort utbud då som nu.
Köpte 2 aningsbh och två amningslinnen på HMs rea, samt köpt två amningsbh från Ullared, deras var skönast. (köpte med formpressad kupa i ullared och mjuka från HM).Orkade dock inte prova så det blev en 75D och en 80D.
Vet du om de har amnings bh:ar med större kupstorlek än d (gärna g-h) på ullared? Planerar en resa dit senare i vår. Har svårt att hitta rätt storlek i de vanliga affärerna så jag känner inga stora förhoppningar om att hitta något där.
Du jag kan kolla upp det, har en kompis som jobbar på Gekås nämligen...Vet du om de har amnings bh:ar med större kupstorlek än d (gärna g-h) på ullared? Planerar en resa dit senare i vår. Har svårt att hitta rätt storlek i de vanliga affärerna så jag känner inga stora förhoppningar om att hitta något där.
GärnaDu jag kan kolla upp det, har en kompis som jobbar på Gekås nämligen...
Så länge de inte gör ont är det inget att oroa sig för, men samtidigt är det ofta en hint om att det börjar bli dax att ta det lugnare.På tal om sammandragningar, har börjat jobba nu igen efter julledigt. Tre dagar med så mycket sammandragningar att jag börjat fundera på om det verkligen ska vara så pass..
Inte så att det gör ont, magen blir hård och stum och oelastiskt, känns som nåt vill ha plats och brottas hårt ungefär känns nästan obehagligt. Kanske för att jag, med första barnet, helt enkelt inte vet?
Drar ner tempot men kan inte vila ut det när jag är på jobbet. Så så fort jag är igång igen börja det ju om. Inte konstant men ger sej heller inte förrän jag kommer hem och kan slappna av.
Ska träffa BM om en dryg vecka, ska ta upp det då. Vill inte vara hönsig, kanske är det ju helt normalt?
Vad är onormalt? När det blir för väldigt återkommande? När det gör ont?
Att bli begränsad är ju normalt, det har jag ju räknat med.
Oj, då borde jag varit inne på fl flera gånger nu under ledigheten...Angående sammandragningar så har jag haft en del sådana från ganska tidigt i graviditeten, magen drar ihop sig och spänner sig, fast bibehåller en rund form så att säga. Häromdagen var de dock lite envisare, hade även lite mensvärksliknande smärtor samtidigt och magen var mer toppig än vid tidigare sammandragningar. Fick rådet av min bm att ringa förlossningen om det händer igen då den typen av sammandragningar kan vara ett tecken på att det är på väg att sätta igång, så då bör man eventuellt åka in och kollas.
Så länge de inte gör ont är det inget att oroa sig för, men samtidigt är det ofta en hint om att det börjar bli dax att ta det lugnare.
Diskussion med bm om en vecka låter vettigt, då hinner du se om det ökar/minskar också