Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att man inte får länka.. men du hinner nog se det före moderatorn ser det.. moaahaha
http://vindvissla.blogspot.se/
Moderatorn verkar tro att vi är skötsamma här och verkar inte bry sig kan passa på att slänga in solhem.biz då, egentligen helt orelevant för er, står knappt inget om graviditeten där, men det är bilder på fina hästar Eller ja, senaste tiden står det mest om våra problem med råttor. Jävla kryp.
Kan vara,bakteriell vaginos också, men ta definitivt upp det med bm!
Hold your horses! Bli inte för orolig nu hurrdudu!
Självklart ska du kolla upp det om du är orolig såklart. Men det behöver verkligen inte vara någon fara. Verkligen inte.
Den flytningen som jag fick, var så stor att trosorna blev genomblöta! Hela vägen upp över blygdbenet! De luktade inte heller mumma och det var ändå ingen fara och var helt normalt. Så det här med att det är normalt med mycket flytningar skulle jag vilja skriva om till "det är normalt med flytningar i klass med niagarafallet".
Men som sagt, prata med din BM om du är orolig, det ska man ju alltid göra, men var medveten om att det verkligen inte behöver vara någon fara!
(Av)slappning har där varit mycket mellan turerna ocksåjaaa ... avslappning och värme lindrar då mina besvär så varför inte?
Vad härligt att du mådde bra på semestern!