Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Carl gick på potta helt på egen vilja idag och Cajsa hämtade kläder samt klädde sig helt själv, de var ju nyss bebisar, vad hände?
Wow, vad duktiga de är! Dottern här är ensambarn och hon räknar med fullservice från betjänterna. Hon har aldrig varit sugen på att ta på sig mer än stövlar och mössa självCarl gick på potta helt på egen vilja idag och Cajsa hämtade kläder samt klädde sig helt själv, de var ju nyss bebisar, vad hände?
Storebror var ensambarn länge, han var 5,5 år när tvillingarna kom, så jag förstår precis vad du menarWow, vad duktiga de är! Dottern här är ensambarn och hon räknar med fullservice från betjänterna. Hon har aldrig varit sugen på att ta på sig mer än stövlar och mössa själv
Wow, vad duktiga de är! Dottern här är ensambarn och hon räknar med fullservice från betjänterna. Hon har aldrig varit sugen på att ta på sig mer än stövlar och mössa själv
Å ja vi säger samma här! Första barnet filmade man och fotade allt, sämre med de här senare tyvärrMin "sommar"-22 (som skulle komma i augusti men kom i september till slut) är en riktigt go busunge som retar fullständigt gallfeber på storebror samtidigt som de också tycker vansinnigt mycket om varandra. Han pratar senare än vad storebror gjorde men det verkar släppa lite nu, han har börjat säga namnet på alla babblarna till exempel - och det är ju såååå gulligt! Måste filma det mer inser jag.
Han älskar att laga mat, puttar snabbt fram en stol till spisen så fort man rör vid en slev och blir jäääättearg om han inte får hälla i, röra, knäcka ägg osv. Extremt bestämd i det mesta. Vill läsa en miljard böcker om dagen men stannar inte upp en sekund för att titta på teven när storebror ser på barnprogram. Jag älskar att se brödernas samspel även om det i princip alltid eskalerar och blir skrik och osämja.