Sv: Vårföräldrar 2013!
haha, jag är inte så hypokondriskt lagd så jag hade nog inte ringt om diverse kramper i magen eller huvudvärk.. eller feber?
//med feber, går lika bra att jobba för det
åh, jag älskar att min man är så lättlurad! ()
han skickade ett sms till mig att han blivit bjuden på middag av kunder ikväll och skulle bli kvar på bygget ett tag...
jag: Men vad tjabbigt! Jag då!? Blir jag ensam med alla sysslor? ((
Han: Ska jag tacka nej?
jag: Nej, men köp en fin present till mig istället. Det är faktiskt synd om mig, jag har feber! Feber, ynklig, gravid och hamna med alla sysslor... Då förtjänar man en fin present när maken lämnar en i sticket!!
Han: Ja det ska du få.
jag: Idag! Annars gills det inte utan blir då en present om dagen extra i ränta!
Han: Dyrt
Jag: Bäst att vara snabb, men en fin ska det vara, annars blir det straff!
Men gud Apollo. Jag dör.
Som om man INTE skulle ringa och kolla om man började må på det där viset??
haha, jag är inte så hypokondriskt lagd så jag hade nog inte ringt om diverse kramper i magen eller huvudvärk.. eller feber?
//med feber, går lika bra att jobba för det
åh, jag älskar att min man är så lättlurad! ()
han skickade ett sms till mig att han blivit bjuden på middag av kunder ikväll och skulle bli kvar på bygget ett tag...
jag: Men vad tjabbigt! Jag då!? Blir jag ensam med alla sysslor? ((
Han: Ska jag tacka nej?
jag: Nej, men köp en fin present till mig istället. Det är faktiskt synd om mig, jag har feber! Feber, ynklig, gravid och hamna med alla sysslor... Då förtjänar man en fin present när maken lämnar en i sticket!!
Han: Ja det ska du få.
jag: Idag! Annars gills det inte utan blir då en present om dagen extra i ränta!
Han: Dyrt
Jag: Bäst att vara snabb, men en fin ska det vara, annars blir det straff!