stort sett samma som Bastian då (3925)@TeamLundVer hon vägde 3880 vid födseln!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
stort sett samma som Bastian då (3925)@TeamLundVer hon vägde 3880 vid födseln!
stort sett samma som Bastian då (3925)
OjTillhör inte tråden men inser mer och mer hur liten min kille är (född i somras). Han vägde 2590 när han föddes och 6100 vid sex månader. Nu har vi inte vägt honom sedan dess men jag skulle tro att han väger knappt sju kilo och är knappt åtta månader.
Oj
Är han kort ocksåeller är det en riktig tunnis ?
Tänk om det bara var att flytta till en villa! Vad smidigt det hade varit! Men nu ska man, först och främst, spara ihop till en handpenning på x antal jättemånga tusen innan man ens kan tänka tanken på ett lån.. Och hyra är ju inte det lättaste heller, det finns ju alltid någon som är mer attraktiv än en annan att hyra ut till :/ Eller så ska man betala multum i hyra..@hvala man flyttar till villa så kan bebisen sova vidare i vagnen och man slipper kånka runt på hela eländet (vagnen alltså inte bebisen)
Jag fick skäll av fastighetsskötaren idag för min vagn står i trapphuset.. Han tyckte jag kunde släpa upp den för tre (iof halvtrappor) till lägenheten