Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det ska vara mer familjärt, samma bm hela tiden osv! Jag hoppas verkligen verkligen jag för plats den dagen det är dags... Blev så besviken på förra förlossningen på Karolinska Huddinge, så hoppas denna gång blir bättre
Hur känns egentligen sammandragningar? Varit jätteöm i magen från och till idag i samband med att den blir väldigt spänd. Inte skönt alls Men kanske är något helt annat...
För mig:Hur känns egentligen sammandragningar?
Ja då är det nog sammandragningar iaf... nåt man ska bry sig om? Eller är det bara att bita ihop?
Som sagt, livmodern tränar inför förlossningen så det räknas som helt normaltJa då är det nog sammandragningar iaf... nåt man ska bry sig om? Eller är det bara att bita ihop?
När jag får lite rejälare sammandragningar så blir min mage alldeles spetsig/toppig eller som en strut nästan.. ser sjukt konstigt ut. Ibland blir den bara stenhård men fortsätter vara rund och ibland likt en kon..
Jag bytte bm och det är det bästa jag gjort. Tyvärr har vi inte getts tid att ha det där första samtalet då man lär känna varandra som man har typ vid inskrivning men ändå det bästa jag gjort. Är så nöjd. Hon lyssnar, hör av sig om varje provtagningsresultat och är ganska cool överlag. Den första klickade jag inte med alls och hon hade hävdelsebehov av att veta mest -ehh nej funkar inte på mig då hon ville föreläsa om min bindvävssjukdom och hade åsikter om både det ena och det andra.Nyss hemkommen från BM känner jag verkligen hur vi inte klickar alls. Hon har inte noterat vem jag är och hur jag lever mitt liv, och pratar bebisspråk. Skickade ett mail om att jag vill byta, hoppas det inte blir konstigt.
Oj, förvärkar redan? Visste inte att man kunde få det så långt innan förlossning, om det inte är så att bebisen vill ut tidigare.Vet inte om jag börjar få lite förvärkar nu. Känner som mensvärk ibland och det har jag inte känt sen tidigt i graviditeten och har mycket sammandragningar. Den här graviditeten är sååå otroligt likt den med dottern. Hade mycket sammandragningar även då och förvärkar tidigt.
Oj, förvärkar redan? Visste inte att man kunde få det så långt innan förlossning, om det inte är så att bebisen vill ut tidigare.