Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Första och enda barnet,är 2 år gammal. För några månader så började han bitas,men det slutade snabbt,tack och lov! Det kom bara vid lek...
2
Svar
25
· Visningar
6 631
Senast: Cocos
·
Småbarn Ni som har barn som har egna hästar, oavsett ålder, när fick de sin första ponny? Hade ni möjlighet att ha hästen hemma eller har ni...
2
Svar
21
· Visningar
3 829
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Vi har pratat lite om en gravid/mammaträff i vinterföräldrar tråden, än så länge verkar @Miks , @hvala , @Cocos och jag intresserade av...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 398
Senast: miiiiiiia
·
Övr. Barn Nån här som har en ridande son i skolåldern? Har själv en snart 8-årig kille som älskar hästar och ridning. Han rider både på ridskola...
Svar
5
· Visningar
1 704
Senast: ylvalill
·
Småbarn Min dotters förskola ska ha luciatåg den 11 december (min dotters 2 årsdag dessutom). Min dotter pratar inte så mycket än, men svarar ja...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 950
Senast: ylvalill
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom ingen vill börja kan jag göra det, inte så troligt att jag kommer tillhöra den ändå ;) Så fyll på BF-listan allteftersom...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
143 473
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Är inte så aktiv här längre, men jag läser ibland och råden här brukar vara bra och värdefulla. Jag har en dotter som säkert många vet...
Svar
4
· Visningar
2 110
Senast: cherie
·
Gravid - 1år Jag kan anta att en tråd som denna dyker upp titt som tätt och nu är vi ju ett gäng som ska ha barn inom närmsta året så kan vara bra...
2
Svar
33
· Visningar
2 873
Senast: Miks
·
Småbarn Var köper man det? Testade att googla men resultatet var rätt deprimerande. I stil som ikea nått madrassartat inte ett tygstycke liksom.
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Badger
·
Småbarn Jag och min son på 3 år är mycket ute i skogen. Jag har letat efter lite bra böcker på temat men inte hittat så mycket. Dels letar jag...
Svar
13
· Visningar
1 875
Senast: Soapbubble
·
Övr. Barn Skulle vilja ge mina döttrar varsin tidningsprenumeration i julklapp, men det är så himla svårt att veta vilka tidningar som är avsedda...
2
Svar
30
· Visningar
2 429
Senast: Andromedae
·
Övr. Barn Jag pratade nyligen med en tonårsförälder, som berättad att hon inte sovit en hel natt på helgen de senaste två åren, för då började...
2
Svar
32
· Visningar
3 408
Senast: Squie
·
Övr. Barn Skrämmande. Men jag undrar vad som händer om jag avlider? Jag har 2 barn sen tidigare och 1 barn med min nya sambo. Jag har inte massa...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 577
Senast: Melisen
·
Småbarn Igår blev det beslutat att vår 1 åring ska kallas för bronkoskopi då han fortfarande har svårt att pressa ut luften ordentligt. Jag...
Svar
6
· Visningar
2 212
Övr. Barn Nu börjar troligen snart dotterns pappa höra av sig, gissar jag. Jag har blivit vän med hans mor, dotterns farmor alltså, och hans ena...
2
Svar
21
· Visningar
4 584
Senast: Enya
·
Övr. Barn Flytta gärna tråden om den ligger fel. Det är så att jag å min sambo har bestämt att jag ska sluta med p-medel å blir de barn så blir...
2
Svar
32
· Visningar
3 428
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Mina kusinbarn är två engelsktalande barn i åldrarna 6 och 10 år. Tidigare har jag köpt böcker på engelska, typ Elsa Beskow, Pettson &...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: Sunshine
·
Småbarn Stockholm har ju som bekant ganska långa dagisköer och E har stått i kö på Kungsholmen sedan sin 6 mån dag (då det börjar räknas som...
2
Svar
24
· Visningar
3 466
Senast: Raderad medlem 19815
·
Småbarn När det blir kallt ute blir 3 åringen helt otroligt torr i huden, speciellt på händerna. Där blir det rött och sårigt jättesnabbt. Har...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Wysiwyg
·
Småbarn Hur gör man? Sonen är 1.5 år gammal, och jag lyckas omöjligt hålla hans fingrar varma när vi är ute. Han har tjockvantar på sig...
Svar
10
· Visningar
2 091
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Textilåtervinning

Hund, Katt, Andra Djur