Det hoppas jag också att du är Du och @Miks!Jag är på, fast jag hoppas att jag är på bb då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hoppas jag också att du är Du och @Miks!Jag är på, fast jag hoppas att jag är på bb då
Vad tråkigt! Nästa gång får du haka på Det är för övrigt mej du har ett missat samtal ifrånHej tjejer,
Skulle skrivit här innan men lyckades somna, har sovit så jäkla dåligt inatt och mår inte alls bra.
Hoppas ni har riktigt trevligt så hänge jag på nästa gång och då med liten med mig
Vad tråkigt! Nästa gång får du haka på Det är för övrigt mej du har ett missat samtal ifrån
Mvh Miks
Men vad märkligt, jag skrev ett inlägg men när jag postade blev det två så jag raderade det ena, och nu är inlägget med texten (skrev förtydligande om var cafeet ligger) bortaDubbelt...
Ha ha! Eller hur! Fast jag tyckte ni höll er rätt så lugna. Det var ju gubben vid bordet bredvid som behövde en raggardusch!Åååå vad mysigt med fyrstämmig gråtkör då lär det lukta lika lökigt som idag när alla mammor börjar stress svettas
Hoppas det är en förlossningsstart som du känner av nu @miiiiiiia!!!