Gravid och mammaträff i Stockholm

Ja torsdag funkar för mej med! Även om jag får känna efter hur jag mår just den dagen! Jag har sonen med mig då också :)

Kör vi på "värk"-fiket som @Cocos och @hvala var på!?! Vilken tid?

Mvh Miks

Hej tjejer,
Skulle skrivit här innan men lyckades somna, har sovit så jäkla dåligt inatt och mår inte alls bra.

Hoppas ni har riktigt trevligt så hänge jag på nästa gång och då med liten med mig :)

Hej tjejer,
Skulle skrivit här innan men lyckades somna, har sovit så jäkla dåligt inatt och mår inte alls bra.

Hoppas ni har riktigt trevligt så hänge jag på nästa gång och då med liten med mig :)
Vad tråkigt! Nästa gång får du haka på :) Det är för övrigt mej du har ett missat samtal ifrån :)

Mvh Miks

Tack för omtanken @hvala och @Miks , blev bättre när jag fick sova sen fick jag jävligt ont i ryggen och mensvärk istället...:angel: hoppas det är liten som kommer men jag vågar inte hoppas...

Åååå vad mysigt med fyrstämmig gråtkör :cool: då lär det lukta lika lökigt som idag när alla mammor börjar stress svettas :angel:

Hoppas det är en förlossningsstart som du känner av nu @miiiiiiia!!!

Åååå vad mysigt med fyrstämmig gråtkör :cool: då lär det lukta lika lökigt som idag när alla mammor börjar stress svettas :angel:

Hoppas det är en förlossningsstart som du känner av nu @miiiiiiia!!!
Ha ha! Eller hur! Fast jag tyckte ni höll er rätt så lugna. Det var ju gubben vid bordet bredvid som behövde en raggardusch!

Tack för mysig fika @Cocos och @hvala ! Jag väntar med spänning på värkar eller vattenavgång efter jumbofika på förlossningsfiket :D

Mvh Miks

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 901
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 433
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 189
Senast: Gunnar
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat