Gravid och mammaträff i Stockholm

11 var en bra tid, inte sådär otäckt tidigt för att åka tåg och lite lagom så jag kan åka till jobbet och säga hej efter det :)

Jag hänger också på, lätt vettskrämd över att träffa såhär mycket nytt folk på kort tid, men det ska bli kul!

Hur känner vi igen varann?

Förlåååååt!!! vart en riktig skitdag här tyvärr så har inte hunnit skriva att jag inte kunde komma :-( pappan till min dotter tänker bestrida faderskapet och så tar mjölken slut i tuttarna så det vart lixom dubbelt elände..
Hoppas ni är intresserade av en ny träff snart!

@Miks tack för pm och förlåt att jag inte ens tackat nej!

Förlåååååt!!! vart en riktig skitdag här tyvärr så har inte hunnit skriva att jag inte kunde komma :-( pappan till min dotter tänker bestrida faderskapet och så tar mjölken slut i tuttarna så det vart lixom dubbelt elände..
Hoppas ni är intresserade av en ny träff snart!

@Miks tack för pm och förlåt att jag inte ens tackat nej!
Nä men fy! Låter som en skräpdag!

Ingen fara! Jag ville iaf ge dej alla chanser att komma men jag förstår att det inte funkade denna gång! Av helt förklarliga skäl! Du får haka på nästa gång istället :)

By the way, när man är stressad, som jag misstänker att du är vid det här laget med en så knasig pappa, så kan mjölken och brösten strula. Ta det lugnt, flaska lite och börja om med amningen om du gärna vill amma.

Mvh Miks

Vilket skit, @Cocos! Hoppas att det inte blir några större bekymmer. Tänkte också att mjölken sinat pga stress. Annars vet jag en som måste hiva i sig massa fett för att producera mjölk ordentligt. Var försiktig så du inte blir dålig om du provar det bara.

Tack för tips. Det har dock varit såhär till o från i en vecka så det är nog tyvärr inte stress. Men kan va att man äter för lite kanske, är ju inte det lättaste att käka en massa när man har liten att ta hand om ;-)

Hoppas vi kan styra en till fika snart, vore som sagt kul att ses!

Tack själva hörni, väldigt trevligt att faktiskt prata "på riktigt" och lära känna lite nya människor i en ny stor stad :)

Hade vart roligt att ses igen om ni vill :)

Någon som vill ses nästnästa vecka, första veckan i december? Jag tror att jag kan alla dagar utom tisdag (2/12).

Jag är på i alla fall, om inte bebis har kommit :) jag har bara ett möte vid 14 på måndagen planerat under den veckan :)

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 901
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 433
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 189
Senast: Gunnar
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat