Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tös på 1.5 år är med. Tur att hon är så matfixerad att man kan muta henne till gott uppförande på kaféerVilka av er tar med sig barn? Jag har Axel (9 mån) med mig
Min tös på 1.5 år är med. Tur att hon är så matfixerad att man kan muta henne till gott uppförande på kaféer
Min tös på 1.5 år är med. Tur att hon är så matfixerad att man kan muta henne till gott uppförande på kaféer
Håller tummarna för att dagsformen är bra. Om du åker tåg kan du väl hojta så kanske vi åker sammaHej, jag hänger med om omständigheterna och dagsformen medger. Har haft jobbiga förkylningar härhemma så vi håller det öppet. Om inte får jag tyvärr stå över.
Du har PM!Jag hänger också på, lätt vettskrämd över att träffa såhär mycket nytt folk på kort tid, men det ska bli kul!
Hur känner vi igen varann?
Nä men fy! Låter som en skräpdag!Förlåååååt!!! vart en riktig skitdag här tyvärr så har inte hunnit skriva att jag inte kunde komma :-( pappan till min dotter tänker bestrida faderskapet och så tar mjölken slut i tuttarna så det vart lixom dubbelt elände..
Hoppas ni är intresserade av en ny träff snart!
@Miks tack för pm och förlåt att jag inte ens tackat nej!
Jag måste kolla min mans schema innan jag vet säkert. Ska fråga imorgon