Gravid och mammaträff i Stockholm

Tillbaka till fikaträffen, var ses vi, när?
Men ska vi köra fredag nästa vecka då. Det verkar ju att flest kan då.

Nu verkar det som att det är några som har med barn och barnvagnar så då kanske vi ska ses på ett lämpligt ställe där vi faktiskt får komma in hela bunten. Åhléns eller NK har ju stora restauranger som man inte blir bannlyst ifrån. Enkelt med tunnelbana, pendeltåg och bil.

Känns 11 som en ok tid?

Mvh Miks

Fredag funkar, 11 också :)

Åhléns och nk funkar för min del, annars har jag rätt dålig koll på fik, Waynes på Kungsgatan har hyfsat med plats och det är ofta rätt lugnt där!

Fredag kl 11 funkar toppen! Jag kör bil så gärna någonstans där det iaf är hyfsat lätt att hitta parkering :)

Kommer @Comatose också?
Tyvärr snackar vi Stockholm så det är 100 kr i timmen om man hittar en parkering. Alternativt 200 kr i timmen i garage. Parkering är en bristvara tyvärr om vi ska ses i stan. Vart kommer du ifrån och vart ska du vidare?

Mvh Miks

Alltså, jag vet att det är skitsvårt med parkering men om man undviker de mest centrala delarna lättar det ju oftast lite iaf :)

Jag sover hos mamma i saltis så startar dör och ska sedan ta E4 söderut.

Runt Karlaplan och så är ju lätt att hitta och det är hyfsat med p-platser. Finns det inte ett thelins-fik där i området? Ligger förvisso på fel sida av stan men när man kommer från södra sidan hamnar man ganska mitt i smeten på en gång känns det som.

Jag bryr mig inte så mycket om var vi ses, bara det är hyfsat nära tunnelbanan :) Har tillgång till bil också om vi hittar ngt utanför stan :)

Vi vill också va meeed! är dock lite nojig för bebis och kollektivtrafik med alla snoriga människor men på fredag är hon över två veckor så kanske dags att släpa sig ut bland folk :-D

Tycker karlaplan va en bra ide där brukar det som sagt finnas lite bättre parkeringsmöjligheter än i stan. Och smidigt att åka dit kollektivt!

Tyvärr snackar vi Stockholm så det är 100 kr i timmen om man hittar en parkering. Alternativt 200 kr i timmen i garage. Parkering är en bristvara tyvärr om vi ska ses i stan. Vart kommer du ifrån och vart ska du vidare?

Mvh Miks

Nu måste du väl ändå tagit i en del ;)

Så länge du håller dig borta från citykvarteren kostar det 15:- i timmen. Garagen kostar 60 eller 70 kronor i timmen. Dyrt är det men inte sååå dyrt ;)

/Imogen som kanske följer med nästa gång istället :)

Jag är intresserad av att följa med. Jag har en drygt ettåring och väntar barn 2 i februari.

Enda haken är att det behöver passa med mitt jobb. Så bestäm ni en tid och dag så följer jag med om det inte krockar med nåt på mitt jobb. Gillar alla platser som är lättillgängliga från Sundbyberg.

Nu måste du väl ändå tagit i en del ;)

Så länge du håller dig borta från citykvarteren kostar det 15:- i timmen. Garagen kostar 60 eller 70 kronor i timmen. Dyrt är det men inte sååå dyrt ;)

/Imogen som kanske följer med nästa gång istället :)
Ok lite i överkant var det nog när jag kikade :)
41kr i timmen på zon 1
26kr i timmen på zon 2 (troligtvis där vi hamnar)
15kr i timmen på zon 3
http://mobil.dn.se/Images/2012/08/15/p-graf-stor.jpg

Garaget under Åhléns 15kr/10min max 375kr/dygn.
http://www.parkaden.se/sv/mobil/continentalgaraget/

Inte gratis men något billigare än vad jag trodde!

Mvh Miks

Jag kan inte vara med på fredag men ses gärna nästa vecka. Hoppas ni får till en träff på fredag och kan enas om plats :)

Jag hoppar över den här gången :)
Jag känner inte att jag klarar av att ta mig in till stan än med min lilla fis. Återkommer när hon har blivit lite äldre :)

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 901
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 435
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 189
Senast: Gunnar
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka