Gravid och mammaträff i Stockholm

Jag brukar (om jag står ut med vädret) vanka dit på fredagar! Alltså, till "utis". Vore roligt att träffa dig om du är där och fryser någon dag. Så slipper jag frysa ensam :)
Det är jag inte så vågad med dock :p var där och tänkte leka men då var det visst höstlov, haha. Kanske kan sikta på att ta mig dit på fredag. Kommer alltid cyklande med en jätteorange cykelkärra till dottern. Möjligt att du känner igen mig bara av beskrivningen, det är inte många som är så hippie här har jag upplevt. Bilen ligger lantisar varmt om hjärtat ;)

Jag kan också måndag, men även fredag om det blir så, är det nära till tunnelbana så kan jag ta mig vart som, bor i Fruängen!

Vad kul! En inofficiell utisträff kanske ? :) Eller så är ni välkomna hem till mig på fika. Garanterat mindre blött i alla fall!
Utisträff låter trevligt. Jag tänkte försöka våga mig dit idag så man får något gjort. Sluter ni upp vore det roligt.

Känner igen Viola.. Inte helt hundra dock.

Ni som pratar om Utis, vad är det?

Tillbaka till fikaträffen, var ses vi, när?
Öppna förskolan i västerhaninge och tungelsta har dagar då de kör på utomhusaktiviteter. Tänder grill, ställer ut fika och man håller till i deras lekplatser. Jättemysigt och bitvis kallt och blött :)

Tisdag har jag hältutredning med hästskrället så hela dagen är borta där. I övrigt är jag nog fri vilken dag som helst. Vore roligt att träffa @Mirtai också i och för sig så fredagen kanske kan vara ett alternativ? Och ganska centralt så vi från Långtbortistan lätt tar oss dit.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 901
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 437
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 189
Senast: Gunnar
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka