Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Know the feeling jag satt på tunnelbanan och grät efter sista mvc-besöket för jag var så jävla less på att vara gravid och ha ont i fogarna. Då var jag i v 40 ca.Då tar vi espresso house tycker jag
Jag har inget planerat alls, hade tänkt vara hemma med liten bebis nu, men det ville tydligen inte han...
Know the feeling jag satt på tunnelbanan och grät efter sista mvc-besöket för jag var så jävla less på att vara gravid och ha ont i fogarna. Då var jag i v 40 ca.
Jag satt och grät hos min bm i v 40+5 för att jag var sååå less. "Jag tror att det kommer sätta igång i helgen, jag ser det på dig" sa min bm (det var fredag då). Direkt efter åkte jag till det nämnda fikat med @Cocos. På kvällen började jag få regelbundna sammandragningar och knappt 48 h efter bm-besöket var bebisen uteKnow the feeling jag satt på tunnelbanan och grät efter sista mvc-besöket för jag var så jävla less på att vara gravid och ha ont i fogarna. Då var jag i v 40 ca.
Jag kan tyvärr inte imorgon. Ska på jultallrik på lunch med jobbet och massa kunder. Typiskt!Tisdag och onsdag är jag upptagen nu. Kan någon i morgon?