Gravid och mammaträff i Stockholm

Jag kan bara måndag dessvärre. Och då kan inte @Miks och @Cocos om jag förstått det rätt. Jag kan på lördagen också men det är kanske inte så intressant?

@miiiiiiia och @hvala Sorry för sent svar! Jag kommer inte att få ihop det imorgon. Tyvärr jag ska vara kl 7 i stan, kl 14 på Ekerö, kl 17 i kista. Mellan det ska jag försöka sova en sväng så att jag orkar ta hand om våra kunder som jag ska mingla med på jobbet. Behöver jag säga att jag inte är superpeppad! Hade mycket hellre hängt med er!

Mvh Miks

Hej tjejer, hur har ni det framöver? Känner att jag behöver få komma ut och dricka lite kaffe...då kanske liten behagar komma ut :angel::D

@Miks , @hvala och ni andra som kanske vill hänga på?

Jag kan tisdag, onsdag och torsdag nästa vecka. Ses gärna :) Vi kan gå till Espresso House vid Konserthuset för din skull @miiiiiiia. Efter att jag och @Cocos fikade där fick C åka in till förlossningen med värkar samma kväll och jag kvällen efter :D Fast då ska vi nog inte ha några gravida icke fullgångna med oss, det kan bli besvärligt...

Jag är på!
Kan hela nästa vecka :)
Espressohouse är gott men som @hvala skriver lite riskabelt ;) ev ej fullgångna bör ha bricanyl tillgängligt ;) :angel:

Jag är nog alldeles för tidig för att kroppen skulle fatta den hinten ;) jag kan dock även denna vecka om det skulle vara nåt. I morgon t.ex.

Då tar vi espresso house tycker jag ;)

Jag har inget planerat alls, hade tänkt vara hemma med liten bebis nu, men det ville tydligen inte han...:grin:

Då tar vi espresso house tycker jag ;)

Jag har inget planerat alls, hade tänkt vara hemma med liten bebis nu, men det ville tydligen inte han...:grin:
Know the feeling :p jag satt på tunnelbanan och grät efter sista mvc-besöket för jag var så jävla less på att vara gravid och ha ont i fogarna. Då var jag i v 40 ca.

Know the feeling :p jag satt på tunnelbanan och grät efter sista mvc-besöket för jag var så jävla less på att vara gravid och ha ont i fogarna. Då var jag i v 40 ca.
Jag satt och grät hos min bm i v 40+5 för att jag var sååå less. "Jag tror att det kommer sätta igång i helgen, jag ser det på dig" sa min bm (det var fredag då). Direkt efter åkte jag till det nämnda fikat med @Cocos. På kvällen började jag få regelbundna sammandragningar och knappt 48 h efter bm-besöket var bebisen ute :)

Har ni bestämt något kul? Jag hakar på beroende på dagsform :) Har antagligen med den 5,5 åriga sonen men han brukar vara hyfsat städad ;)

Mvh Miks

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 901
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 433
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 189
Senast: Gunnar
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat