Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Antar att denna tråden passar bäst här eftersom det gäller dotterns födelsedag. Hur gör ni när ni firar? Jag har vuxit upp med att man...
Svar
17
· Visningar
2 109
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Lång historia kort, sonen, åtta år, vill ha hål i öronen...Visst, inte mig emot, han är lite speciell min kille, gillar att ha klänning...
2
Svar
23
· Visningar
5 278
Senast: oz_joj
·
Småbarn Blev kontaktad av en förälder på förskolan mitt ena barn går på. Hen misstänker att det finns mögel i lokalerna. Tydligen många som anat...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Amha
·
Småbarn Dags att börja fundera på vilken bilstol vi ska ha efter babyskyddet är urvuxet. Vi plockar stolen i och ur ganska mycket så...
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: susanne
·
Gravid - 1år Jag och sambon har en kontinentalsäng som är 60 cm hög och jag försöker hitta lite alternativ på spjälsängar skulle funka. På många jag...
Svar
9
· Visningar
15 538
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Jag vill höra lite om vad ni hade för konstigheter för er när ni var/är gravida. Jag hade inga cravings, men fick en fobi mot...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 965
Senast: Carand
·
Svar
1 110
· Visningar
74 447
Senast: majola
·
Småbarn Någon som har erfarenhet? Eller tips? Har en son på 1.5 som haft, inte jättemånga, men långvariga (2 omgångar antibiotika)...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: vilse
·
Småbarn Som rubriken lyder undrar jag om den är någon som känner till något om denna vagn? Då vi är ute efter en ny så kollar jag runt!
Svar
0
· Visningar
752
Senast: SandraM
·
Gravid - 1år Finns det några här som fått eller ska få barn utan att vara i ett förhållande med pappan alt. att det tagit slut innan barnet blivit...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 939
Senast: Cocos
·
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 12+6 och jobbar som undersköterska i äldreomsorgen. Jag har sen vecka 8 fått ont när jag jobbar. Det drar och...
Svar
12
· Visningar
3 716
Senast: Anna-KarinO
·
Övr. Barn Gjorde kirurgisk abort i onsdags, bm sa att det skulle blöda minst en vecka. Det blödde knappt en dag sen inget mer. Nu gör det sjukt...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
41 169
Senast: BernT
·
Övr. Barn Jag och sambon väntar tillökning och i hushållet finns redan två katter. Det är vårt första barn och tanken är väl att bebisen ska sova...
2
Svar
28
· Visningar
3 668
Senast: Thera
·
Övr. Barn Eftersom vi inte är särskilt sugna på nåt mer litet på ett bra tag lär man ju ta tag i det här med preventivmedel (även om avhållsamhet...
Svar
14
· Visningar
1 974
Senast: trazel
·
Övr. Barn Ja det är ett tag kvar till jul, men tiden tenderar att springa iväg.. Vad har ni tänkt ge era juveler i julklapp? Jag tycker det är...
2
Svar
26
· Visningar
2 207
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Tänkte att den här tråden passade bäst här på föräldrar. Men brukar det inte komma leksakskataloger i posten i oktober? Har inte...
Svar
5
· Visningar
678
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Hur länge brukar ni lämna era skolbarn ensamma utan vuxen? När de är 12 år får de ju inte vara på fritids mer och får med andra ord var...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 877
Senast: Enya
·
Övr. Barn Vad gör man, vad äter man? Min sjuåriga son vill att vi firar Halloween på fredag. Hur gör man? Hur gör ni? Tips mottages tacksamt.
Svar
18
· Visningar
1 189
Senast: Emiro
·
Gravid - 1år Jag har en tremånaders bebis och en fyraårig häst. Dessa två försöker jag kombinera och ärligt talat så går det inte så bra. Räddningen...
2
Svar
33
· Visningar
6 507
Senast: asaria
·
Gravid - 1år Här hemma har vi fått för oss att det är bättre att låta lillemans fötter vara utan hårda skor så länge som det är möjligt och därför...
Svar
17
· Visningar
2 836
Senast: Solvind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka