Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Kan man visa den för en 2.5 och en 6åring? Vad tror ni? Finns den på svenska någonstans?
Svar
10
· Visningar
1 542
Senast: Diana
·
Småbarn Nu när min son hunnit bli 2,5 år verkar det som om hans ögonfärg är klar, samma bruna färg som sin far (något mörkare fortfarande...
Svar
12
· Visningar
9 076
Senast: trazel
·
Gravid - 1år Upptäckte idag i duschen att det kommer lite blod i bröstmjölken från höger bröst. Jag slutade amma för en dryg månad sedan men det...
Svar
2
· Visningar
2 999
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 201
Senast: oz_joj
·
R
Småbarn Finns det någon här som anlitar barnvakt helgkvällar för att gå ut och äta, gå på teater o dyl? Vi har en ettåring och en treåring och...
2
Svar
29
· Visningar
3 188
Övr. Barn Frågar för en väns räkning. Då mannen och kvinnan flyttade ifrån varandra beslöt dom att Mamman skulle ha barnbidraget för båda barnen...
Svar
11
· Visningar
1 764
Senast: Mirtai
·
Småbarn Min dotter som är 4 år har en egen profil på Netflix och har alltid valt själv unders Kids menyn. ( vi har någon spärr, så hon kommer...
Svar
12
· Visningar
3 378
Senast: Mirre
·
Småbarn Sonen vart förkyld i början på September, efter några dagar så började han ta sig för öronen så vi åkte in,ena örat såg jättebra ut,det...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Tora
·
Övr. Barn Mini har kräkts en gång nu ikväll, klagade lite på magont en stund innan annars inga symptom. Äter, är pigg och leker som vanligt...
Svar
6
· Visningar
650
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Dottern (12 år) har blivit uttagen till en första omgång av en sångtävling. Orten där uttaggningen sker ligger ca 25 mil hemifrån...
2
Svar
37
· Visningar
5 632
Senast: Muninn
·
Övr. Barn Ska köpa nya skor till sonen, både vinter/höstskor och gympaskor till skolan. Tycker inte jag hittar några bra gympaskor dock. Vad har...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: vindvissla
·
Småbarn Jag läser en kurs på distans nu som jag behöver för att komma in på min utbildning till våren. För att kunna komplettera betygen måste...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Hej! Söker hjälp och andra med liknande erfarenheter, känner mig just nu grymt ensam om mina problem... Var gravid för ett år sedan och...
Svar
3
· Visningar
12 567
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn Ska göra om här hemma lite, nu har barnen varsitt rum och jag har sovrum i hallen uppe. Tanken är att jag ska göra sovrum nere...
Svar
19
· Visningar
8 161
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/wendela/article19631014.ab På vissa ställen får inte pappan (eller annan partner) vara kvar över natten efter...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 976
Senast: Raderad medlem 19815
·
Gravid - 1år Av olika anledningar kommer jag inte att amma så jag undrar därför om ni som gett ersättning direkt från födseln kan berätta lite om...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 792
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Idag var vi på RUL nr 2 då vi beräknades vara i för tidugt stadie förra RUL. Idag 19+2. Blev flyttade IGEN, 5 dagar så nu 18+4. Här är...
2
Svar
35
· Visningar
3 162
R
Övr. Barn Jag skulle vilja höra andras erfarenheter om det här. Få pepp, nya infallsviklar, tips, vilka vägar har ni gått osv. Min son blev 9 i...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
10 338
Senast: Svartfot
·
Övr. Barn Hej, jag har inte pratat varken sex eller om sexualbrott med min dotter. Hon är 8,5 år och jag är så rädd att säga "fel"... Vet inte ens...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 379
Senast: Yrja
·
Övr. Barn I fredags hämtade exet sonen och tryckte ett papper från försäkringskassan i händerna på mig. Helt plötsligt kräver han halva...
2
Svar
24
· Visningar
3 890
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar