Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag noterade att nästan en fjärdedel av de som röstat i distriktet där våra barn går i skolan har röstat på SD och det fick mig att...
2
Svar
20
· Visningar
2 230
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Ni som har kunnat fortsätta rida långt upp i graviditeten, har ni kunnat använda ridbyxor? Om inte, vad har ni då ridit i? Om ja, vilken...
2
Svar
21
· Visningar
2 399
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn :meh: 6 åringen går ju i förskoleklass nu, både han och kompisen i första klass kommer hem och säger diverse trevliga ord...
2
Svar
21
· Visningar
2 894
Senast: aprilmaj
·
Övr. Barn Någon som vet hur det funkar? Om man pluggar heltid men hemifrån, hur får man ha barnen på dagis och fritids då?
Svar
18
· Visningar
3 924
Gravid - 1år Är gravid med mitt andra barn och är beräknad till 23 feb-15 När vi väntade dottern fick vi reda på att det var en flicka utan att vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 427
Småbarn Min dotter är drygt tre år och vill gärna sova utan blöja. Hon är blöjfri på dagarna och det sker sällan olyckor men på nätterna vaknar...
Svar
13
· Visningar
8 146
Senast: anhe
·
  • Låst
Övr. Barn Ja som rubriken säger, vad gör man? Viktigare än nånsin att prata med sina barn om alla människors lika värde känns det som. Usch vad...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Nu tycker jag det är dags att vi gör en tråd och slutar hänga i "vi som vill bli gravida"-tråden! Plussade i måndags och bf är 22...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
134 872
Senast: majola
·
  • Låst
Gravid - 1år Hej allesammans! Är ny medlem här på Buke.. Trodde bara det var häst och hund här men en väninna sa att detta är MYCKET bättre än typ...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Visste inte vad jag skulle döpa tråden till men i morse, på väg till skolan, blir min 11-åriga son vittne till när en misstänkt bibomb...
Svar
15
· Visningar
1 532
Övr. Barn Tipps på hur man lindrar illamående??
Svar
12
· Visningar
7 189
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Ja ni ... jag har insett att vi står inför ett problem här hemma. Ett par av mina nära släktingar ger tyvärr uttryck för ganska brutal...
Svar
17
· Visningar
2 312
Övr. Barn Jag undrar lite över det här med pappaledighet. Min sambo har sökt tre perioders ledighet, på hans jobb är det just tre perioder de inte...
Svar
14
· Visningar
1 375
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Hur har ni resonerat angående att "skaffa" syskon till era barn? Har ni väntat på att en stark längtan efter ytterligare ett barn ska...
2
Svar
28
· Visningar
2 842
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Ursäkta rubriken men jag blir tokig snart. Det går inte och prata med honom längre, vad man än säger så får man en sur min tillbaka, han...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 448
Senast: Monstermom
·
Övr. Barn Ni som är separerade med barn hur mycket inflytande låter ni Er nya respektive exets nya partner ha i barnens liv? Tex uppfostran val av...
2
Svar
28
· Visningar
3 524
Senast: supersara
·
Småbarn Sambon är fortfarande i tvist med försäkringskassan efter att hans ex begärde underhåll för ett år sen. Hon har lämnat felaktiga...
Svar
10
· Visningar
1 886
Senast: jerseyko
·
Småbarn Som jag förstått så smittar det endast från sjukt barn till andra. Sonen har haft och nu blev dottern också prickig. Får min son gå till...
Svar
9
· Visningar
13 269
Senast: pimy
·
Gravid - 1år Satt och läste i Föräldraledighetslagen i natt och hittade en lite lustig sak. Frågan är nu om jag har missuppfattat det hela (högst...
Svar
3
· Visningar
1 315
Senast: Tora
·
Övr. Barn Min moster är gravid och jag är naturligtvis helt lyrisk angående beskedet! "Tyvärr" är hon inte så långt gången att man kan se könet...
Svar
12
· Visningar
1 471
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka